VW are mari probleme pe piata auto din Romania pentru ca a fortat electrificarea cu ID3 si ID5, rezultatu fiind vanzari extrem de mici fata de anii precedenti.
De fapt, marea problema a celor de la VW este ca au masini slabe cu preturi mari pentru ca vor sa recupereze pierderile din anii 2020-2021, si acesta se vede cel mai bine cand facem o comparatie cu un banal Polo din Romania cu unul din Ungaria.
Astfel, la vecini un Volkswagen Polo Start 1.0 TSI se vinde cu un pret echivalent de 17.157 euro cu TVA inclus ( TVA-ul nostru de 19%), in timp ce in Romania aceeasi masina cu un nivel de echipare Life se vinde cu un pret de 20.300 euro.
Polo in Ungaria are un pret echivalent de 3.100 euro mai mic decat cel din Romania.
Tehnic vorbim de aceeasi masina produsa in aceeasi fabrica care are preturi diferite pentru piata din Romania.
Pe ofertele de aici mai gasim un VW Polo Base care din pacate se adreseaza persoanelor juridice cu lesing, masina care iese din discutii cand ne raportam la ofertele pentru persoanele fizice.
Este suprinzator ca Polo de la noi este mai scump chiar si cu ajutorul social de 2.000 euro Rabla fata de pretul fara discount din Ungaria.
Un alt pret interesant este cel din Cehia care este de 14.000 euro pentru aceeasi masina.
FISA TEHNICA
