Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

UE a intrat in panica pentru fabricantii de masini din Europa inchid fabricile pentru ca nu mai au voie sa produca motoare termice

Unul dintre cele mai importante persoane puse la conducerea Uniunii Europene, Comisarul Thierry Breton spune ca intreg aparatul UE a intrat in panica odata cu electrificarea fortata a industriei auto.

Acesta spune ca marii fabricanti de masini sunt fortati de legislatia UE si viitoarele norme Euro 7 si renunta complet la fabricarea de masini clasice cu motoare pe benzina si motorina.

Thierry Breton eu ev car production, vw inchide fabricile auto, renault inchide fabricile auto, industria auto 2022, autolatest

In traducere, peste jumatate din industria auto europena a intrat in colap pentru ca uzinele sunt dezafectate, muncitorii sunt concediati, iar industria orizontala se muta in masa in afara Uniunii unde inca se mai produc masini diesel si pe benzina.

Thierry Breton este socat de faptul ca politicile proaste ale UE au distrus industria auto in doar trei ani de dragul electrificarii fortate a parcului auto.

Thierry Breton eu ev car production, vw inchide fabricile auto, renault inchide fabricile auto, industria auto 2022, autolatest

Visul masinilor electrice raspandite pe toate soselele din Europa ramane doar un vis, iar parcul auto de invecheste pe zi ce trece pentru ca europeanu de rand nu vrea sa renunte la masina sa veche diesel sau pe benzina in detrimentul unei masini electrice limitate de autonomia redusa.

CONSTRUCTORII AUTO INCHID FABRICILE SI CONCEDIAZA MUNCITORII

Thierry Breton eu ev car production, vw inchide fabricile auto, renault inchide fabricile auto, industria auto 2022, autolatest

Electrificarea fortata a dus deja la inchiderea unor mari fabrici auto in numele producerii de masini electrice, insa muncitorii nu au mai fost angajati.

Marii constructori auto din Europa prefera sa-si mute intreaga productie de masini cu motoare pe benzina si diesel in afara UE pentru ca acolo au salarii mult mai mici de platit si inca exista piata pentru masinile clasice.

Exemplul cel mai bun este cel al lui VW care a inchis cateva uzine unde producea masini TDI si TSI, insa in locul lor nu au aparut unei noi care sa produca la aceelasi nivel masinile electrice ID.

probleme semiconductori vw, semiconductori auto vag 2024, livrari probleme vw skoda audi seat, autolatest, declinul marcilor vw 2022

Rezultatul a fost concedierea a zeci de mii de angajati pentru ca relocarea lor in alta zona era imposibila.

Primul pas vizibil atunci cand un constructor vrea sa renunte la o fabrica este sa dea vina pe criza semiconductorilor, moment in care productia se reduce cu 50% in prima parte, si ajunge la 80% inainte de inchiderea definitiva a uzinei.

Muncitorii sunt platiti cu 80% din salariu pentru inca cateva luni, dupa care sunt concediati pentru ca uzina nu mai are productie!

vw plant Nizhny Novgorod, vw stop car sales russia, vw opreste vanzarea de masini in rusia, dealeri vw rusia inchisi, autolatest

Comisarul Thierry Breton vrea ca europenii sa produca pentru export masini cu motoare diesel si pe benzina:

„Încurajez întregul ecosistem auto, pe de o parte să asigure tranziţia electrică astfel încât să fie pregătit pentru 2035 în UE, dar şi pentru a continua să exporte vehicule cu motoare cu combustie sau hibride în ţările care vor mai avea încă nevoie timp de mai mulţi ani sau decenii”, a explicat Thierry Breton.

BMW i3 eDrive35L 2022, test BMW i3 eDrive35L 2022, pret, lansare , automobile bavaria, autolatest, review BMW i3 eDrive35L 2022

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente