Autolatest recomanda ca de fiecare data cand un sofer Uber sau Bolt anuleaza cursa sa faci plangere direct pe aplicatie. Acest tip de refuz de preluare al curselor duce la cresterea tarifului in cateva secunde, iar daca clientul nu contesta si pareste soferul la Uber acestia nu stiu ca vorbim de o inselaciune.
Daca un sofer are mai multe plangeri de la clienti diferiti, aplicatia restrictioneaza accesul sau, adica sta parcat pe dreapta fara ca sa primeasca curse.
Taximetristii de tipul Uber si Bolt, sunt in realitate aceeasi taximetristi care au condus masini taxi galbene, adica nesimtirea si cocalarismul este prezent in ciuda unui brand american cum este Uber.
VEZI CE ZICE UBER REFERITOR LA SOFERII SAI!
Uber România a transmis la solicitarea Buletin de București că șoferii care fac ride sharing prin aplicație nu sunt angajații companiei, ci doar se ajută de ea pentru a transporta călători.
Reacția companiei vine după ce Buletin de București a dezvăluit că la Aeroportul Otopeni au apărut mașini colantate în fals cu brandul aplicațiilor de ride-sharing, iar unii șoferii au început să anuleze cursele înainte să preia pasagerul pentru a negocia cash prețuri astronomice per kilometru, la fața locului.
„Încurajăm utilizatorii să raporteze orice situație neplăcută direct în aplicație. Echipa noastră de operațiuni analizează în mod constant datele generate de aplicație și identifică șoferii cu o rată mare de anulare a curselor”, se arată în răspunsul UBER România transmis la solicitarea Buletin de București.
„Atenție mare la taxiurile și mașinile brănduite cu UBER de la aeroportul Otopeni, dar si cu șoferii cu atestat UBER sau BOLT care încearcă să te fraierească grosolan! Eu m-am confruntat cu două situații distincte acum vreo trei ore. Am aterizat la ora 24 și am comandat un UBER. Șoferii acceptau cursele dar când ajungeau la punctul de întâlnire anulau si îmi cereau sume astronomice în numerar. Trei încercări, eșuate toate”, a semnalat public un utilizator de ride sharing.
O tânără dă de pământ cu taximetriștii din oraș: „Ați rămas în anii 90! De asta merg cu Bolt sau Uber”
„Am avut nevoie de voi. Așa s-a nimerit, după vreo 3 ani în care n-am mai călcat în vreun taxi, am avut nevoie de voi. Poate dacă BOLT sau UBER ar avea propriile standuri, nici nu aș mai fi apelat la voi. Dar mă grăbeam, erați acolo, la îndemână, înșirați frumos, așa că am spus să profit. Cu toată încrederea că trăiesc într-un oraș de secol 21, deci nu vreun cătun uitat de munte, am întrebat timid primul taximetrist aflat în rând (noroc că am fost inspirată să întreb):
– mă scuzați, aveți POS?
Răspunsul parcă îl bănuiam, deci nu m-am mirat. Domnul își uitase acasă dispozitivul de plătit cu cardul.”
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDENTA ajuta Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI
Bai idioten, nu mai folosiți expresia sofer de taxi când vă referiți la un șofer de Uber, Bolt…Ăia sunt șoferi de transport alternativ….Șoferul de taxi conduce o mașină de taxi…cât de prost sau rău intenționat să fii…?
Esti bine? Lasa agresivitatile ca nu tine….motiv pentru care clientii merg cu ceilalti nu cu voi!
Tot sofer de taxi se numeste chiar daca este galben, uber sau bolt!
Ca nu este sofer de metrou sau autobuz!
Nu sunt șoferi de taxi,sunt țărani veniți din diferite județe să facă Uber/Bolt in București.Tl.TR.GR.OT,CJ,CT,IL,CL ,etc.Am întâlnit un șofer de Bolt care abia venise la la munca de camp,cu mașina plina de noroi și numere de TR.
Când romanul o sa înțeleagă odată pentru totdeauna ca termenul de “ieftin și bun” nu exista, poate ca nu va mai fi atât de nemulțumit de serviciul de transport alternativ… Acesta nu este un serviciu de top, ci cea mai ieftină varianta de transport din București, cu cel mai mic tarif din Europa! Cei care au mai călătorit prin țările ce se pretind a fi civilizate de prin Europa, știu cât se poate de bine ca prețul pe taxi/transport alternativ variază de la 2-3,5 euro pe km + tariful aferent pe minut + pornirea echivalenta cu tariful de baza. Cu banii cu care in București traversezi orașul, “in afara” nu-ți ajung nici pentru 2 km parcursi. O cursa cu Bolt/Uber in București, in foarte multe dintre situații, poate fi chiar mai ieftină decât transportul in comun, de cele mai multe ori prinzi și vreo reducere de 50% și nici măcar nu-i achiți șoferului combustibilul care la consumat cu tine! Așadar, puțin dai, puțin primesti! Dacă tarifele ar fi echitabile cu șoferii, astfel încât sa își acopere toate cheltuielile, investițiile și sa mai rămână și cu profit de pe urma muncii depuse, nimic din cele menționate mai sus nu s-ar întâmpla! Apropo, cheltuielile noastre sunt aceleași cu ale neamtului, poate chiar mai mari, acolo de ce se poate și la noi nu?
Mamă ce nesimțiți sunteți! Asociatia taxinetristilor să vă dea in judecată! Cu referire la o firmă pirat denigrati de fapt titi taximetriștii care își onorează clienții și munca! Mizerii ce sunteți!