DS 4 adoptă proporții excepționale. Cu o lățime de referință de 1,83 metri și roți mari de 720 milimetri (jante de până la 20 inch și 19 inch în dotare standard, începând cu nivelurile de echipare TROCADERO și PERFORMANCE LINE ), pentru o lungime compactă de 4,40 metri și o înălțime de 1,47 metri, dimensiunile semnalează o prezență remarcabilă.
Tehnologie augmentată
Conceput pe o nouă versiune a platformei EMP2 cu 70 % componente noi sau exclusive, DS 4 oferă tehnologia plug-in hybrid încă de la lansare (225 CP și autonomie de peste 50 km în modul zero emisii. (ciclul mixt WLTP).
DS 4 se distinge prin sistemul de infotainment de nouă generație, tehnologii de asistență la condus inedite în segmentul C-Premium și un sistem inovator de afișare a informațiilor.
Tehnologia E-TENSE
Designerii mărcii DS au conceput DS 4 pe o nouă versiune a platformei EMP2. Modulară, dinamică și sigură, noua versiune este capabilă să găzduiască diferite tipuri de motorizări.
Noua versiune a platformei EMP2 asigură performanțe îmbunătățite și oferă mai multă libertate de expresie, pentru o siluetă de proporții inedite.
Arhitectura
Arhitectura a fost dezvoltată pentru a obține proporțiile și performanța aerodinamică dorite. Raportul caroserie-roți este unic în segment și în universul automobilelor premium și contribuie la o siluetă atletică și eficientă, cu podeaua de pe rândul 2 și ansamblul capotă-aripă coborâte.
Greutate redusă
Noua versiune a platformei EMP2 introduce componente noi din materiale compozite, piese
structurale presate la cald și elemente mai compacte, precum unitatea de aer condiționat, ceea ce eliberează spațiul de depozitare. Portbagajul oferă un volum de 430 litri, are funcție de deschidere hands-free și hayon motorizat.
Motorizarea E-Tense, campioană în Campionatul de Formula E
În versiunea plug-in hybrid, DS 4 E-TENSE 225, moștenește expertiza oferită de DS Performance și de cele patru titluri (Piloți și Echipe) obținute în Campionatul de Formula E, în 2019 și 2020. Performantă, dar și eficientă, motorizarea asociază un motor cu 4 cilindri PureTech ce oferă 180 CP și un motor electric de 110 CP, cuplat la o baterie de 12,4 kWh, pentru o autonomie de până la 55 km în ciclul mixt WLTP.
Grație cuplului de 360 Nm, vehiculul atinge 100 km/h în 7,7 secunde și parcurge 1. 000 de metri cu start de pe loc într-un timp de 27,3 secunde, pentru un consum de numai 1,3 litri / 100 km și emisii începând de la 29 grame de CO2 per km în ciclul mixt WLTP.
Disponibil cu motoare pe benzină și Diesel cu o putere cuprinsă între 130 și 225 CP
Clienții vor avea la dispoziție 3 modele de motoare pe benzină, PureTech 130 Automatic, PureTech 180 Automatic și PureTech 225 Automatic, în timp ce oferta diesel include o unitate BlueHDi 130 Automatic, cu un consum (începând de la 4,8 litri / 100 km la motorul Diesel și 5,9 litri / 100 km pentru motoarele pe benzină, în ciclul mixt WLTP) și emisii de CO2 (125 g /km la motorul Diesel și 135 g / km pentru motoarele pe benzină) foarte competitive în raport cu concurența.
DS 4 LA PREMIÈRE: Ediție limitată de lansare
Disponibilă cu trei motorizări (E-TENSE 225, PureTech 180 Automatic și PureTech 225 Automatic), DS 4 LA PREMIÈRE este o ediție limitată exclusivă de lansare, care se poziționează în vârful gamei DS 4.
DS 4 LA PREMIÈRE oferă interiorul Criollo Brown OPERA, precum și dotări standard excepționale, precum DS EXTENDED HEAD-UP DISPLAY, DS IRIS SYSTEM, DS SMART TOUCH, DS MATRIX LED VISION, DS ACTIVE SCAN SUSPENSION și DS DRIVE ASSIST.
La exterior, DS 4 LA PREMIÈRE se distinge prin asocierea unică între o grilă neagră cu inserții cromate de diamante, DS WINGS în nuanță negru lucios, emblema exclusivă “1”, specifică acestei ediții limitate, bandoul negru ce leagă blocurile optice spate și ornamentele de culoare neagră pentru geamurile laterale.
Această ediție limitată este disponibilă în două nuanțe, Cristal Pearl și Lacquered Grey, aceasta din urmă beneficiind în exclusivitate de mânere de uși retractabile în culoarea caroseriei.