
Acest pas duce automat la cresterea pretului pentru utilitarele diesel cu pana la 11.000 euro, insa chiar si asa clientii refuza sa cumpere dubite din segmentele de 1 tona sau 3.5 tone electrice.
Acestia au declarat ca vor cumpara in continuare utilitare diesel pentru ca cele electrice nu corespund in prpoprtie de 99% cerintelor acesto companii din Olanda pentru simplul fapt ca au baterii mici cu autonomii reale redicole.

O utilitara de 3.5 tone diesel parcurge in medie cu un plin 800 de km in conditii de autostrada cu o viteza medie de 120 km/h, in timp ce suratele ei electrice nu pot merge in mod real nici macar 150 de km cu o baterie incarcata.
Noul Renault Master E-Tech 100% 2022 electric merge doar 80 km cu o singura incarcare
Diferenta de 11.0000 euro urmeaza sa fie platita fara discutii de transportatori, care declara pe fata ca utilitara electrica este un esec din toate punctele de vedere.

Pe o piata precum Romania unde nu exista diferente de pret pentru vehiculele comerciale de 3.5 tone pe benzina, diesel sau electric, cele din urma raman doar “de imagine sau pe hartie!”.







