Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Toyota este cea mai VERDE marca auto in 2011!

Studiul ia in considerare informatiile publice despre perfomantele unei marci in raport cu mediul si perceptia opiniei publice despre marca respectiva, asa zisa “imagine verde” pe care marca o are in societate. Pe baza acestor informatii se realizeaza scorul de performanta verde. Raportul Interbrand atesta ca Toyota este un exemplu despre cum preocuparea fata de mediu devine o prioritate la nivel de management, determinand astfel angajamentul real fata de opinia publica din toata lumea.

Angajamentul permanent al Toyota fata de mediu a fost exprimat si in Viziunea Globala Toyota, publicata in luna martie 2011, scopul declarat fiind acela de a reduce emisiile de dioxid de carbon in timpul intregului proces prin care trece un vehicul, de la proiectarea sa pana la vanzare. Compania face deasemenea eforturi de a conserva resursele naturale prin reciclare si de a desfasura activitati aflate in armonie cu natura. O contributie cheie la performantele ecologice ale companiei, conform raportului, o are tehnologia integral hibrida Toyota. i.

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente