Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Toyota CABLEGATE-Masinile Toyota Hybrid au devenit low-cost pentru ca japonezii nu vor sa izoleze cablajul sistemului Hybrid

Se pare ca povestea Toyota Cablegate continua si in 2023 pentru simplul fapt ca soferii au descoperit faptul ca masinile premium ale marcii Toyota, gama Lexus care utilizeaza aceelasi sistem hybrid are conectorul cablajului protejat.

Toyota CABLEGATE, test, pret cablu hibrid toyota, probleme rav4 prime, recall rav4 hybrid, cablu hybrid toyota, autolatest, testeauto

In imagini vedem cum soferii de Lexus au descoperit ca aceelasi cablaj este protejat la interior pe modelele Hybrid, in timp ce pe masinile Toyota precum RAV4 sau Corolla acesta este aruncat sub masina pentru a se coroda.

Aceasta procedut ne duce cu gandul la politicile de reducere al costurilor pe masinile Toyota fata de masinile Lexus care au aceelasi sistem hybrid.

Este vorba de RAV4 Hybrid, RAV4 PHEV Prime 2.5 benzina si Corolla Hybrid 2.0 benzina.

Toyota CABLEGATE, test, pret cablu hibrid toyota, probleme rav4 prime, recall rav4 hybrid, cablu hybrid toyota, autolatest, testeauto

Modele de generatie noua precum Corollla Cross au cablajul protejat cum vedem la gama Lexus, insa problema lui Toyota este costul de peste 6.5000 de euro al cablului pe milioane de RAV4 deja vandute.

Toyota CABLEGATE, test, pret cablu hibrid toyota, probleme rav4 prime, recall rav4 hybrid, cablu hybrid toyota, autolatest, testeauto

Modelele RAV4 2023 au aceeasi problema, Toyota refuzand sa izoleze acest cablu portocaliu al sistemului Hybrid, surse din cadrul marcii spunand ca rechemare este prea costisitoare pentru Toyota mai ales ca in 2025 apare o noua generatie de RAV4.

Suntem curiosi ce o sa zica proprietarii de RAV4 Hybrid si PHEV cand masinile lor o sa iasa din garantie si costul cablajului plus manopera este jumatate din pretul masinii?

Toyota CABLEGATE, test, pret cablu hibrid toyota, probleme rav4 prime, recall rav4 hybrid, cablu hybrid toyota, autolatest, testeauto

s s s

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

11 COMMENTS

  1. Vreau să cumpăr un RAV4 sh și am citit de problema pe site urile de afara. Din ce am văzut la cei ce au studiat problema , conectorul respectiv se afla deasupra unui scut de plastic și e destul de sus poziționat. Mă gândesc că singura posibilitate sa intre apa acolo este sa treci prin apa adâncă cu mașina, altfel, nu vad cum ar putea intra.
    Mașina aia este cel mai vândut SUV din clasa medie deci daca ar fi așa de grav ar fi o explozie de cazuri, nu câteva cazuri răzlețe pe net.
    Eu “m-am convins” că tot merita cumpărată :)))

    • Fiecare face ce vrea cu banii lui!
      Noi aratam obiectiv care sunt problemele cu toate masinile despre care presa auto “de calitate” nu spune nimic!

  2. Bine bine, înțeleg că “presa de calitate” nu spune nimic insa de problemele celor de la KIA cu rola întinzătoare la motoarele diesel de pe Sportage de ce nu suflați nici o vorbuliță? E plin în Ro pe forumuri de oameni care se plâng de problema dar voi o țineți matu gaia cu problema lui RAV4 și nu sunteți în stare să dați un caz concret întâmplat în Romania. Asta e obiectivitate ?
    Tot lăudați Kia și Hyundai la greu. Oare de ce ?

    • Nu stiam ca motoarele 1.6 TGDI simple, MHEV sau HEV au probleme cu acele role?
      Din totalul vanzarilor foarte putin au fost diesel……adica sunt irelevante in comparatie cu miile de benzine, MHEV si HEV vandute pe piata din Romania!
      Este ca si cum am critica V8 4.0 TFSI pe A8 sau Lamborghini ca are probleme si 99% dintre vanzari sunt 1.0 TSI pe Polo si Fabia!

  3. Dragilor eu am condus Toyota Auris hibrid (2017) 4 ani de zile si Toyota Corolla hatchback (2021) un an de zile deci imj pot da cu parerea. Am prins ploaie torentiala si canalizarea era infundata astfel ca apa era foarte inalta si nu s-a intamplat absolut nimic. Am mers un an de zile fara carenaj cu aruncau rotile apa si zapada in spatele farului si proiectorului de ceata si nu s-a intamplat nimic. Nu e chiar cum zice lumea

  4. Exact ca majoritatea autoturismelor apărute în ultimii 5 ani, nu se mai pune preț pe calitate, foarte multe rechemari, foarte multe probleme care apar în primi 50-100.000 km. Toate sunt pentru consum, sa țină un număr mic de ani, sa te oblige sa o schimbi cât mai des. Conduc de 2 ani un rav4 2017 hybrid 4×4, made în Japan spre norocul meu. Impecabilă. Are 132.000 km, de abia ieșită de un an din “garanția de 5 ani” . Nimic schimbat pana acum, doar consumabile și nu la reprezentanța.

  5. Am impresia ca povestea cu drobul de sare inca prinde bine. Inteleg ca e vorba de o izolatie la un cablu electric expus imtemperiilor. Chiar nu s a gandit nimeni sa faca acea izolatie home made (una romaneasca) si in loc de atata tam tam sa recomandati oamenilor o solutie simpla si eficienta?

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente