Acum vedem pentru prima data cand Alianta Renault-Dacia-Nissan-Mitsubishi incep sa utilizeze in masa si pentru gama Dacia noua platforma tehnica CMF-B modulara.
Aceasta inseamna ca de acum masinile Dacia sunt in mare parte identice cu Renault si Nissan care utilizeaza aceeasi platforma, adica trenul de rulare si de ce nu gama de motorizari devin comune.
CE ESTE NOU LA GAMA LOGAN III?
Pe langa aceasta platforma vedem ca cei de la Dacia au renuntat la motoarele diesel pentru cele pe GPL, iar Logan si Sandero sunt construite si in alte doua uzine complet diferite.
Modelele Sandero si Stepway sunt fabricate si in uzinele din Africa, in timp ce gama Logan III insa si Renault Symbol sunt Made in Romania unde caroseria este complet diferita in partea din spate fata de cea a unui Sandero.
-Logan III are o lungime mai mare, un ampatament mai mare si un portbagaj de asemenea mai mare de 527 litri.
-Noul Logan III are in oferta DOAR UN SINGUR MOTOR PE BENZINA, care este oferit in doua variante de putere ( 90 fara gaz si 100 cu gaz) plus doua cutii de viteze ( una manuala cu 6 trepte si una CVT).
-Cutia CVT este construita in Coreea de Sud de catre Samsung Motors si este aceeasi gasita si pe modelele Renault si Nissan.
-Pentru cei care chiar vor o masina ieftina si atat exista si un motor 1.0 SCe fara turbo de 65 CP, motor recomandat pentru taxi si pentru cei care merg 100% in mediul urban.