Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Tesla recunoaste ca masinile sale sunt de unica folosinta, adica nu se mai pot repara chiar si in caz de accident minor

In urma cu ceva vreme Tesla a recunoscut prin intermediul sefului sau Elon Musk faptul ca masinile produse de catre acestia fac parte din categoria ” de unica folosinta!”.

cost reparatie tesla,service tinichigerie tesla, tesla service garantie, probleme casco tesla romania, autolatest, pret piese sh tesla oe 2023

Si cand spunem asta, ne uital la cifrele asiguratorilor care la o dauna minora afiseaza verdictul de DAUNA TOTALA pentru ca reparatia este mai costisitoare decat pretul unei masini noi.

In SUA o companie de asigurari spune ca peste 120 de modele Tesla Model Y accidentate usor au la bord doar 16.000 de km, adica nici macar 1% din perioada de viata a unei masini clasice cu motor termic care se poate repara.

cost reparatie tesla,service tinichigerie tesla, tesla service garantie, probleme casco tesla romania, autolatest, pret piese sh tesla oe 2023

Chiar si faimosul Sandy Monro a spus ca bateria de generatie noua LIPITA cu epoxi nu se mai poate repara, iar un impact cat de cat minor duce la necesitatea inlocuirii intrgului acumulator, adica costul este mai mare decat cel al masinii noi.

cost reparatie tesla,service tinichigerie tesla, tesla service garantie, probleme casco tesla romania, autolatest, pret piese sh tesla oe 2023

Acestea sunt motivele pentru care asiguratorii nu vor sa plateasca reparatia masinilor Tesla, iar unitatile service “fug de aceasta marca” pentru ca nu exista piese OE sau aftermarket, Tesla controland intregul circuit fara nici un ajutor din partea industriei orizontate cum vedem la constructorii mainstream premium precum BMW, Mercedes sau Lexus.

cost reparatie tesla,service tinichigerie tesla, tesla service garantie, probleme casco tesla romania, autolatest, pret piese sh tesla oe 2023

 

s s s

 

 

Articole Interesante

Alte Stiri

46 COMMENTS

    • Faci un mega CASCO si speri sa nu te accidenteze cineva 🙂
      Masina este o bijuterie, insa nu merita sa mergi cu ea nici macar 10 m fara un super CASCO care sa acopere orice dauna!

    • Faci CASCO dar cat o sa te coste reinoirea daca faci un accident banal, iar paguba este de 30k eur iar asiguratorul stie ca mereu va plati suma asta indiferent de accident si de numarul lor?
      Astept sa mi spui!

    • Asiguratorii sunt reticenti la astfel de riscuri, solicita foarte multi bani pe polita. Au si ei analizele lor. Asa ca vom ajunge sa nu mai avem inde sa asiguram astfel de masini

  1. Dacă și prețul ar fi tot de unică folosință ar justifica banii, dar in cazul ăsta… Cu toata bunăvoința, este o afacere foarte proastă.

  2. Întrebare retorică pentru fanii mașinilor electrice: daca o baterie AAA nu este recomandat să fie “aruncată” la întâmplare, ne puteți spune ce credeți că se întâmplă cu “mega” acumulatorii unei mașini electrice, după ce aceștia nu vor mai fi în parametrii? Unde ajung, cum se reciclează? Oare vor polua și ei un pic?

    • Se refolosesc sau se recicleaza.
      Daca bateriile sunt fizic intacte dar au un randament de sub 80% ele se pot folosi pentru stocare ongrid. Daca au randament prea mic sau au probleme structurale, se reciclează.

    • Daca pui la îndoială bunele intenții ale industriei ești clar rasist și comunist și misogin și homofob și urăști bebelușii și puii de pisică.

    • Dinu, poti sa ne spui si noua cum se recicleaza? Noi stim ca roblema este fix ca nu se pot recicla pt ca procesul de reciclare este mai scump decat cel de productie de la zero

  3. Nu e retorica deloc intrebarea de mai sus… Va fi o mare problema reciclarea. In cativa ani vom vedea mai mult steril decat pamant din cauza ca tot trebuie sa devina nepoluant adica electric…dar cum se produce aceasta energie si impactul ei se pare ca inca sunt subiecte tabu (vezi haldele de stril din Chiana si impactul eolienelor etc etc)…

  4. În principiu nu sunt contra automobilelor electrice. Dar nu pot fi de acord cu impunerea prin forța a acestora. Corect este ca piața sa fie cu adevărat libera și clientul final sa aibă libertatea de a alege în funcție de nevoi, performanta și fiabilitate automobilul dorit. Și nu în ultimul rând de pret și de costurile de mentenanță. Nu toți oameni au contracte cu statul, nu pot lucra toți numai în IT fiind scutiți de impozit pe salariu. Marea majoritate a oamenilor de rand nu-și pot permite o mașină care pornește de la 40-45 000 euro care cu ratele la bănci ajunge la 60 de mii de euro și sa mai fie și de unica folosință. Vine o retardata ca Ursula, care încasează salariu fabulos alături de clica ei și hotărăște pentru un întreg continent! Iar sclavi moderni, cu creieri spălați de sloganuri ecologiste răbda și se supun crezând ca dacă vor dispărea mașinile cu combustie interna vor ajunge ei și odraslele lor sa trăiască cât țestoasă de Galapagos sau cât corbul și vioară griva!

  5. Mda , orice numa’ sa inhalam in continuare gaze de esapament in oras , am auzit ca sunt studii care spun cat de sanatoase sunt , curata plamanii chiar poti sacapa si de cancear , mai ales de la diesel.

    • Ba frate ce p….aveți cu poluarea…..va spălat pe creier tot ….nu sunteți savanți sunteți pielea p…. Acum sunt in vacanță în Filipine….pe strada nu poți respira deloc de la eșapament … Dar totuși cum explici că la 60-70 ani cetățenii arată că la 30-40 ani??????? Cum explici sănătatea lor puternica ???? Cum explici că trăiesc în medie de 80-100 ani majoritatea cu asemenea poluare???? Și voi vă plângeți …..băgați în voi toate căcaturile de mâncare ieftina și va plângeți de poluare….în PLM un avion un singur avion poluează într-o oră cat tot Bucureștiul într-o lună …….și vedeți sute de avioane pe cer zi de zi și nu vă plângeți nici unul…..stratul de ozon?… Mă p…pe el …. Monoxidul de carbon se combina cu oxigenul din “aer” si rezultă diozid de carbon ceea ce expiri matale,și nu apuca să ajungă la stratul de ozon! Avionul zboară la 20-30 KM altitudine (înălțime) ăla ajunge mai repede la stratul de ozon dar …..lipsa de creier distruge planeta ! Manipulare la scara mare …sa vă facă pe voi sa le dați dreptate și să convingeți alți prosti sa cumpere mașini electrice …..ba Litiul este cel mai periculos ….o mașină electrică daca ia foc poluează cat tot Bucureștiul la un loc :))) și nu mai zic că dacă inspiri acel fum ….o mierlești:)))) Litiul nu îl stingi cu apa :))) nu îl poți stinge!!!!!!!! Scufunzi mașină în apa și tot nu se stinge așa că succes!

  6. Tesla este doar varianta care a spart gheata in domeniul masinilor EV. Bateriile Solid state cu autonomie de aproape 1000 km si garantate la 4000 de incarcari sunt deja aici. Masinile electrice cu structura modulara mult mai simple si mai fiabile sunt deja pe teava. Sistemele de alimentare cu energie se pot extinde pe orice retea electrica existenta (case, zone de blocuri, parcari, refugii de drum sau autostrazi, etc.). Toyota a facut deja un EV care poate livra energie unei case (ca un UPS), deci care poate fi tinut in priza la incarcat cat e soare sau vant si acopera consumul pe timp ee noapte stand parcat langa casa. Progresul nu se supune pietei de asigurari si cateodata nici pietei de consum. Cine credeti ca-si permitea iluminat electric sau sa mearga cu masina la inceputul secolului 20?!

    • Nu știu care este golania cu impunerea mașinilor electrice, dar viitorul nu este al acestor mașini de unica folosință. Absolut toate, în condițiile în care iarna le scade autonomia la jumătate sau chiar mai mult sau dintr-o simpla resetare, cum au pățit cei de la tesla când de la 400km autonomie au ajuns la 320km Probabil hidrogenul sau altceva, dar nu electricul, în condițiile când și fabricarea unei baterii este foarte poluatoare.

    • Ioane, Ioane… te inseli! Progresul chiar se supune pietei de asigurari.

      Henry Ford – “New York-ul nu este opera oamenilor, ci a asiguratorilor… fara asigurari, n-ar exista zgaraie-nori, deoarece nici un muncitor n-ar accepta sa lucreze la o asemenea inaltime, riscand sa faca un plonjon mortal si sa-si lase familia in mizerie; fara asigurari, nici un capitalist nu ar investi milioane pentru a construi astfel de cladiri, pe care un singur muc de tigara le-ar putea transforma in scrum; fara asigurari, nimeni nu ar circula cu automobilul pe strazi. Chiar cu un Ford, un bun sofer este constient de faptul ca in fiecare clipa risca sa dea peste un pieton.”

      Atat am vrut sa zic, trage tu concluzia.

  7. Și când te gândești că mai sunt mulți care fac figuri când vine vorba de “chinezisme”. De acum ne vom feri și de “americanisme”. Marfă proastă și țepari sunt peste tot.

  8. OK, dar la ceilalți producători de mașini electrice care este situația? Ei au găsit soluții pentru a repara bateriile?

  9. Cea mai puternica campanie de marketing din ultimii ani: Bio!
    Sunt putini care au studiat relatii cu publicul, marketing etc. Bio, nu este Organic. In scurt timp o sa avem mancare Organica, mai mult promovata decat cea Bio. Notati termenul de Organic si o sa vedeti cat de des o sa va apara in fata ochilor.
    Intrebare: de cand acidul este mai eco decat titeiul care este organic? Scoate fum motorina sau benzina? Va spun adevarul… au scos prea mult titei din pamant si dureaza pana se regenereaza! Pana atunci, ei, se folosesc de mijloace de promovare ‘alt combustibil’. Mi-as dori sa mai traim toti 500 – 1000 ani sa vedeti cum se intoarce tehnologia la țiței 😅. Electric inseamna doar o pauza pana se reia afacerea cu titeiul care este putin pe duca… fara titei in pamant, nu prea mai sta pamantul drept. Daca aluneca 1 teren, afecteaza si alte terenuri din jur si cele afectate vor afecta alte terenuri mai putin, dar le afecteaza. Stiti de sistemul piramidal. In plus, orice reteta de marketing, aduce noutate, deci clientela. Clientela este in general lumea cu bani, presupusa lume inteligenta. Ironic sau nu, este foarte vulnerabila acea parte umana ‘cu bani’.
    Ma puteti contrazice, dar va garantez ca nu traim in adevar, ba dimpotriva, traim in cea mai mare minciuna din lume….

    • Bati campii mult. Fiecare cu ideile lui. Dar a spune ca titeiul se regenereaza e prea mult ca sa continui sa citesc asemenea “bizarerii”.

  10. Da, actualele baterii structurale sunt o idee proasta din punct de vedere al reparabilitatii. Tesla ca marcă nu e o alegere buna daca te gândești că vei vrea să îți repari ieftin orice la automobilul personal in caz ca se strică ceva. In leasing operațional poate fi o alegere bună. Sunt însă alternative și în viitor vor fi mai multe. Momentan bateriile tip blade de la BYD cat și autovehiculele lor care nu au baterii structurale, îmi par cea mai buna propunere din punct de vedere al întregului pachet siguranță, calitate, performanță, cost, fiabilitate, înlocuire facilă a elementelor. Din păcate încă nu se vând în România. Dar în maxim 5 ani toate bateriile auto actuale vor fi “obsolete” pentru că ne aflăm într-o perioadă de inovare și dezvoltare accelerată in acest domeniu.

    • O fi inovare si dezvoltare accelerata, dar trebuie sa aflii ca tehnologia este aceeasi din anul 1836 (de cand Alessandro Volta printr-o inspiratie de geniu a inventat pila electrica). Producerea curentului electric se realizeaza prin actiunea chimica a acizilor sau a sarurilor asupra metalelor. E drept ca fata de anul 1836 s-au mai schimbat metalele, au aparut unele noi care pot fi capsulate altfel, dar principiul este acelasi. Despre ce progres ne povestesti?

    • La ce idiotenii vorbesti cred ca esti inginer auto facut de kakati andronescu, la printer color! Cind macar nici un surub nu stii sa-l desenezi tehnic, vorbesti aiurea despre ceva ce nici macar sf nu-ti poti imagina.
      Asta e problema actualei societati: orice idiot poate contesta pe Einstein, doar pt ca are un telefon cu internet.

  11. Lacrimi mari pe obrajii producatorilor de petrol, strigate, urlete, ale distribuitorilor, ale producatorilor de masini pe benzina/ motorina. Masinile electrice sparg monopoluri si strica afaceri vechi.

  12. Vulpea cand n’ajunge la struguri zice ca sunt acri!!!
    Tot asa comentau pe vremuri si “iubitorii” de trasuri cand Ford a scos prima masina de serie pe piata. 🙂

    • insa pe atunci nu aveai optiuni…..in schimb astazi DA!
      Poti oricand sa te indrepti spre o masina EV care se poate repara in caz de accident!
      Este atat de simplu.

  13. Dilema momentului – mașină electrică vs. clasică – tranșată de Mr Bean: iubesc mașinile electrice, dar mă simt din ce în ce mai înșelat

    https://ziare.com/masini-electrice/mr-bean-masina-electrica-masina-clasica-recomandare-rowan-atkinson-1809863

    🗞️📰 👀

    🐑🐑🐑🐑🐑🐑

    Bonus:

    Delirul european cu hidrogenul ca sursă de energie, un pericol pentru România

    https://www.national.ro/social/delirul-european-cu-hidrogenul-ca-sursa-de-energie-un-pericol-pentru-romania-796345.html

    🗞️📰 👀

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente