Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Tesla a scazut din nou preturile! Un Model 3 costa in Romania doar 30.490 euro, adica pret de Dacia Duster Extreme

Se pare ca Tesla a facut un nou cadou clientilor, respectiv a scazut din nou preturile pana la un nivel unde chiar nu mai are nici un concurent direct.

tesla scade preturile, tesla distruge concurenta, tesla model 3 romania, model 3 pret de duster, drive test model 3, autolatest

Acum, in Romania poti sa pleci acasa cu un Model 3 cu doar 30.490 euro TVA inclus, pret pentru care primesti standard o putere maxima de 283 CP si o baterie 57.5 kwh LPF.

Mai mult decat atat, versiunea LongRange are de acum o autonomie WLTP de 634 km cu o singura alimentare!

Pentru aceeasi suma, poti sa-ti cumperi un Duster de la Dacia cu motorul 1.33 TCe de 150 CP si cutie manuala, model care vine la 30.16 euro cu toate dotarile posibile ( inclusiv accesorii), insa chiar si asa are multe lipsuri fata de masina celor de la Tesla.

tesla scade preturile, tesla distruge concurenta, tesla model 3 romania, model 3 pret de duster, drive test model 3, autolatest

Aici, evident ca nu comparam o Dacia cu o Tesla pentru ca nu este corect, insa putem arata faptul ca in Romania Tesla vinde cea mai avansata masina electrica de volum din lume cu aceelasi pret de Dacia Duster.

tesla scade preturile, tesla distruge concurenta, tesla model 3 romania, model 3 pret de duster, drive test model 3, autolatest

tesla scade preturile, tesla distruge concurenta, tesla model 3 romania, model 3 pret de duster, drive test model 3, autolatest

Aceasta noua scadere de preturi din partea celor de la Tesla va aduce pierderi masive tuturor celor care vand masini electrice in Romania, acelea fiind prea slabe/prea scumpe si nu au o retea de superchargere cum vedem deja la Tesla.

tesla scade preturile, tesla distruge concurenta, tesla model 3 romania, model 3 pret de duster, drive test model 3, autolatest

 

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

56 COMMENTS

  1. La 140 mii Km cu Tesla schimbi motorul, nu merge mai mult..dupaceia se duc bateriile…Cu motorul pe motorina 1.5 mergi de uiti de tine cu un consum foarte mic..se vrea distrugerea motoarelor termice ca sanchi polueaza..minciuni ordinare ..dupa ce procentul este de peste 70% masini electice se scumpeste curentul de nu mai merita..in cativa ani o sa fie cimitire pline de masini electrice…SCUPE DE NOI SCUMPE LA INTRETINERE

    • Dacă sunt minciuni ordinare, stai intr-o încăpere închisă, gen un garaj 2-3 ore cu mașina pornita. Tu stai cu cea pe motorina, eu cu ea electrica. Vedem cine iese viu. Bine?

    • De ce să stai cu termica pornită în garaj? Ești fotbalist?

      Tesla și-a propus să șunteze concurența. Până la urmă Dacia produce gunoaie, acum chiar mai scumpe decât Tesla.

    • Motorul electric e mult mai simplu decât cel cu combustie internă. Prin urmare va tine mult mai mult. Sa vorbim și de frâne? Nu mai au atelierele de lucru, doar tinichigerie mai repară la mașinile electrice.

      Iar bateriile – deja avem mașini electrice de peste un deceniu, bateriile sunt la 80%, dar merg in continuare.

    • Ai uitat sa spui cat costa un motor nou,de baterii că sa le înlocuiești știu eu ,între 16.000 și 20.000 USD. Cine ar cumpăra așa ceva,eu unul niciodată. Can va interzice cele clasice am sa fiu pieton că este mai sănătos.

    • Ai tu informații că un motor electric cade la 140000 km? Greu de crezut, e mai simplu decât cel diesel.

    • Ai rămas ancorat în secolul trecut Dănuț, cred că habar nu ai despre mașini dar ai certitudini, mai citește despre cât merge o Tesla (unele au depășit 1 milion de km),ai calculează cat costă cheltuielile de întreținere la un Duster diesel și apoi exprimă o părere avizată.

    • Mai ai și alte “axiome” de pafarist? Se vede de la o poștă că ești adeptul teoriilor conspirației și al mersului cu tramvaiul ( aoleu! și ăla este electric).

    • De unde stii asta, ai avut tu si ti s-a intamplat? Eu am avut o Tesla Model S sh, am vandut-o la 204.000 km cu bateria si motoarele (avea 2, 4×4) originale, 6 ani vechime. Nu mai puneti botu’ la toate minciunile pe care le auziti!

    • Esti sigur pe ce spui? Este un neamț care a făcut 1,7 milioane de km cu o Tesla și a schimbat 3 baterii și 3 motoare. In concluzie 1 baterie tine înjur de 500000km la gala și un motor.

    • Eu nu sunt fan Tesla și defapt nu sunt fan electrice ,mai mult jobul meu face ca o investiție de 20mii într-o mașină deși mi-o permit nu o cumpăr ca nu folosesc mașina zilnic.deci bani irosiți dar omule am niște colegi olandezii sunt extaziați de tesle le lor! Poate ca bateria deși este cea mai buna din clasa pe piața europeană și americana va fi schimbata cândva dar motoarele electrice nu au cum sa se strice la…..dublu kilometri….iar dacă se strica este ieftin de reparat .
      Sincer în comparație cu orice mașină termica fiabilitatea este peste iar dacă treci peste multe inconveniente pentru care România nu este pregătită la infrastructura ….tesla poate sa fie mașină ta pana la moarte!

  2. Dan pe ce te bazezi cand spui ca se duce motorul? Ai idee ce e un motor electric? Sa nu mai spunem ca un om de rand 140 de mii ii face in 10 ani. Si cine da atat pe masina nu o tine atat.

    • Prietene … Am făcut 130 mii km in numai 6.5 ani ! Cu motor pe benzina și investiți de doar plăcuțe și discuri la un vw up … Și merge struna … Cum spui tu ca faci 140 in 10 ani? Până fac eu 10 ani cu asta ii dau peste 200 de mult .

  3. 30490 euro cu tva inclus un tesla model 3? Pe bune!?…
    La ce nu va pricepeti?…
    La matematică?…
    42000 euro tva inclus este noul pret dupa cum rezulta chiar din tabelul pus de la reprezentanta din Germania!!!
    Chiar și fara tva si tot nu iese cat ati pus voi in titlu…

    Dezinformatorilor!…

  4. Motorul electric este de o sută de ori mai fiabil ca unul termic! Pur și simplu nu se strică! Lasă în funcțiune, pe o perioadă nedefinită, un motor electric și unul termic , în modul accelerat la maximum si-ai să vezi care dintre ele rezistă mai mult!

    • Tu știi cam cum arata un motor electric și cum funcționează? Pe lângă faptul ca conțin rulmenți care nu vor funcționa la infinit (la mașinile cu motor termic schimbam dea componente din cauza rulmenților uzați – alternator, role, întinzătoare, pompa apa, etc). Deci rulmenții ar fi una din slăbiciuni. Apoi rotorul și statorul conțin înfășurări de cupru lăcuit. Acel lac se poate degrada în timp, în special din cauza căldurii generate, și astfel apare scurtul și defectarea motorului. Și ce ii faci apoi? La un motor termic nu e mare lucru sa scoți pistoanele, axele cu came, culbutorii, etc și sa ii înlocuiești la preturi destul de bune ale pieselor. Dar la un motor electric ce ii faci? Acolo piesele motorului vor avea preturi fabuloase. Presupun ca un motor electric de înaltă calitate ar putea avea o viata relativ lunga, dar și dacă se defectează, reparația va costa foarte mult. Apoi, ce mecanic se baga sa repare asa ceva? Mașinile electrice conțin multă electronica, cine repara asa ceva dacă se defectează? Nu îți imagina ca un EV e o carcasa de tabla cu un motor, 3 fire și o baterie. Sunt complexe.

  5. A spune că un motor diesel tine mai mult decât un motor electric este ca și cum ai spune că înainte de a face setul motor la un diesel sigur mor motorașele de la ștergătoarele de parbriz . Dar un diesel are pompa de motorina ( care apropos la Opel insignia cade sigur până în 160.000 km cu calarea motorului la pachet), are carburator care se mai sparge, are atâtea elemente care se defectează in numai 100.000 km.

    • Ce legătură are motorul termic care funcționează neîntrerupt cât timp conduci mașina cu motorul electric de la ștergătoare pe care îl folosești doar când ploua? Ai făcut o comparație total aiurea. Sa compari motorul ștergătoarele cu cel termic atunci când o sa conduci mașina întotdeauna cu ștergătoarele pornite

  6. Fake news!!!!
    Prețul este 41.990 euro nu 30.490 euro.
    Unde este eroarea? In lista de preturi cu oferta, sau in titlul articolului?

  7. Deci ati pus toate accesoriile posibile, numai sa iesiti la 30k un Duster. Eh…pana una-alta, cainii latra, Duster-ul trece.

  8. Dragă Autolatest, iar nu faceți o analiză corecta. Inclusiv in pozele puse de voi se vede că Tesla e 42kEur iar Duster 30 kEur fara alte reduceri. Pt comparații pertinente nu trebuie ținut cont de pomana data de statul român.
    Ați spus că nu vreți să comparați cele 2, nici nu prea ai cum fiind vorba de 2 tipuri auto total diferite. Sincer mi-ar placea sa le dețin pe ambele, cu siguranță au multe de oferit.

  9. Ați uitat esențialul, ăștia care comentati. Interesați-va cat poluează industria producătoare de super baterii electrice și ce se întâmplă după casare cu ele. Per total o mașină electrica poluează în durata ei de viata, incluzând preproductia și casarea mult mai mult ca una clasica, dacă tot ne interesează sa “salvam planeta”.

  10. Nu mai faceți comparații din astea inutile, iar prețul Teslei nu-l mai reduceți cu rabla plus, pentru că dacă în 30 minute fondurile au fost epuizate, este complet irelevant ceea ce relatați prin articole. Tesla costă exact cât este la ei pe site, respectiv 41990 euro varianta standard și 49990 cea dual motor. Culmea este că la Dacia Duster nici măcar nu v-a trecut prin minte să scădeți deducerea prin rabla clasic, program pentru care mai sunt fonduri, dar când vine vorba de mașini electrice, repede faceți direct deducerea. Ați încercat măcar să achiziționați un autoturism prin acest program sau doar generic știți de treaba asta și o băgați la înaintare și induceți in eroare cititorii numai să aveți trafic pe site? Eu vă lansez provocarea (asta dacă vă doriți să faceți jurnalism de calitate) de face un articol documentat legat de achiziționarea unei mașini electrice prin programul rabla plus de la diverși dealeri auto printre care și Tesla. Numai bine!

    • Diferența este de 14.000 euro, pentru că Dacia o poți lua cu rabla clasic, pe când Tesla nu o poți lua cu rabla plus. Asta este realitatea, nu povești de aburit cititorii pe aici. Tesla este foarte atractivă într-adevăr, dar nu acela este prețul de achiziție.

  11. Pe tesla nu îl interesează că îți vine ție 3000-4000 de Ron curentul sau o regularizare de muncești 1 luna să îți achiți factura … Totul e sa se vanda o electrica !

  12. Dan,după ce o sa conduci o Tesla dual Motors cu 486 CP , ce ajunge in 4 sec la 100 km pe h,o sa vezi ce înseamnă… E Garantata 8 ani….,sânt care au și 700-800 mii km

  13. Mașină electrică este un mare fis, este o investiție nerentabilă in timp !
    Sa zicem că după 10 ani îți pica bateria care are o valoare de cam 50%din valoarea totală a mașini ,va deveni nerentabil sa o schimbi, vei fi blocat cu o mașină nefuncțională pe care nici dracu nu o mai vrea !
    La mașină cu motor termic la o vechime de 10 ani cu un preț de achiziție de 40.000 euro echivalent tesla o vei putea vinde fara probleme !

  14. Un om de rand care face 5 zile de serviciu, are copil de dus la scoala si face cateva iesiri pe an prin tara, se duce lejer in 25.000 de km. Ar fi loc pentru ambele tipuri de motoare, dar e clar faptul ca se incearca reducerea posibilitatii de mobilitate pentru marea masa si controlul tuturor. Am aproximativ 40 de ani si ma bucur ca am apucat sa traiesc liber. Lumea nu are un viitor straluct iar aceste masini electrice IMPUSE cu forta denota fix asta. Sper ca ultima masina hybrid vanduta in decembrie 2034 sa functioneze minim 15 ani. Astept si eu o ocazie buna pentru o electrica, strict pentru alergat la cumparaturi si la scoala, in rest ma rezum la benzina cu care nu trebuie sa astept cu orele legat de un gard pentru a putea sa mai fac inca 400 de km.

    • foarte corect … . ce minunate erau astea electrice in pandemie … nu paraseai nici strada pe care erau parcate.

  15. Atata sa nu ai accident mai rau cu ea, apoi, sa ai de unde trage corent, io la casa, cu monofazat, faa posibilitate de trifazat, sau in cel mai bun caz ceva fotovoltaice…..balamuc, in rest, pana faci 150k km cu ea, trec ani buni…si service-ul, pare cam inccesibil pt cineva departe de Bucuresti.
    Dusteru la ce ofera acum nu justifica banii cerutiz dar mai ai piese, una alta.

  16. Vedeți pe net este un articol recent despre un neamț care a mers 1.700.000 km cu o Tesla S. A schimbat 8 motoare și 3 baterii. Prima baterie a schimbat-o la 470.000km. Deci mașinile Tesla nu sunt atât de fiabile și ieftine de întreținut cum se pare.

  17. Așa s-a început și cu telefoanele mobile : scumpe și minute locale putine ,de internaționale nu mai vorbesc …până a apărut…WhatApp și a rezolvat ” fără limita” cu orice loc din lume idem reducerea dradtica a abonamentelor.Asa o să se întâmplă în câțiva ani și cu aceste mașini electrice,doar să aveți putina răbdare, e firesc.

  18. Pentru cei ce iubesc acumulatoarele . As dori o masina de gaurit , drujba , surubelnita sau orice masina electrical sa incarc acumulatorul 20 minute si sa folosesc 8 ore . Sau o drona incarcare 1 ora folosirea 3 ore .

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente