Tesla se mandreste ca este in avantgarda industriei auto, insa cand vine vorna de obisnuinta soferilor si de ergonomia habitaclului auto sunt cateva detalii de care nu trebuie sa te atingi.
VW a incercat sa implementeze feeling-ul heptic pentru butoane si slide-ul pentru comenzile instalatie de AC si a pierdut atat de multi clienti incat a revenit la butoanele clasice.
Acum, Tesla a decis sa renute la maneta de semnalizare, aceasta fiind inlocuita de doua butoane cu touch pe volan, volan care se roteste si soferul nu va mai avea niciodata sansa de a mai semnaliza in aceasta situatie.
De asemenea, Tesla a anulat si maneta pentru schimbatorul de viteze care este acum digital cu un slide pe marele display, solutie buna daca ne uitam ca masina are si butoane fizice PRND pe oglinda retrovizoare cand display-ul cedeaza.
Insa, anularea manetei de semnalizare va duce la alungarea a milioane de soferi care nu vor putea conduce o masina cu doua butoane pe un volan care se roteste.
Speram ca vor aparea pe piata aftermarket aceeasi veche maneta de semnalizare care sa fie montata extra in garaje independete.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA sustine Autolatest Romania sa ramana obiectiva in continuare: Donează prin Patreon AICI