Astfel, pentru anul viitor noua Toyota Hilux benefeciaza de un nou look exterior unde designerii japonezi au optat sa schimbe complet partea frontala a masinii fata de cea comercializata in prezent. De factura noua sunt grila radiatorului si blocurile optice care aduc putin cu rafinamentul fratiorului Land Cruiser 2011. Incepand cu anul 1968 Toyota Hilux a repezentat cel mai vandut model pick-up din lume (evident aici nu mentionam piata auto din SUA dominata de Ford F Series), detaliu care a permis japonezilor sa dezvolte o gama de utilitare extrem de apreciate de clienti.
De fapt Toyota Hilux este recunosct de toata lumea drept cel mai rezistent model pick-up de pe piata, clientii de Hilux privind cu scepticism modele precum Mitsubishi L200, Nissan Navara/Frontier sau Ford Ranger/Mazda BD-50. Pur si simplu daca vrei o masina care sa mearga fara probleme sute de mii de km in sarcina atunci singura optiune ramane un Hilux. Noul model 2012 nume de cod N25 se prezinta intr-o forma usor schimbata, unde marele castigator este evident soferul.
Acesta are acum un nivel de comfort mult mai mare decat pana in prezent. Sub capota exista in Europa doua motoare diesel, respectiv un 4 in linie de 2.5 litri de 144 CP, motor care anunta un consum de motorina extrem de mic pentru peformantele oferite. Fanii Hilux opteaza tot timpul pentru diesel-ul mai mare de trei litri care ofera acum o putere maxima de 171 CP la 3.600 rpm.
Momentul motor este de 360 Nm incepand cu 1.400 rpm pentru versiunea echipata cu excelenta transmisie automata cu 5 rapoarte. La interior noul Hilux are acum noi indicatoare in spatele volanului si un nou sistem de navigatie cu ecran touch-screen.