Pentru a intelege mai bine trebuie sa va spunem ca aceasta taxa nu o sa cada acum inainte de Craciun sau dupa deoarece momentul cand Tariceanu a ales sa dea acea infama Ordonanta de Urgenta este perfect. Spunem asta deoarece intreaga industrie auto pe plan mondial si nu numai, este in claps si acest lucru inseamna ca Statul a.k.a Guvernul Romaniei sa ofere ajutor Daciei si Ford-ului venite in Romania. Ei.. dragii mosului, sa dea statul bani unor firme care pe deasupra nici nu mai sunt nationale, este greu daca nu chiar inposibil.
Singura solutie a Satului ( viitorului Guvern) este sa mentina aceasta taxa pentru a mai ajutora producatorii auto si nu in ultimul rand importatorii auto de pe piata din Romania. Nimeni nu a spus din aceasta redactie ca Dacia si Ford sa nu fie ajutate ( chiar daca au fost prin intermendiul scutirilor la taxe ani buni la randul) , insa sa ajutam importatorii si dealerii este o cu totul alta poveste. Noi (AUTOLATEST) am militat ca romanii sa cumpere masini NOI din Germania, Franta, Italia etc deoarece pretul unei Skoda Octavia in Romania este mult mai mare decat in Cehia, sau al unui Golf in Germania mult mai mic decat in Romania. Oricum problema taxei va continua sa fie o problema datorita crizei auto si pentru cei care nu-si permit sa cumpere o masina noua de 10.000 euro si au bani pentru una de 400 euro sa stea mai bine acasa ca acelea nu sunt masini.
Cine vrea sa cumpere o masina second hand din Germania de 10.000 euro inseamna ca doreste o masina care de noua a costat 25.000 euro, fapt care ne face sa credem ca acea masina este cu mult mai buna decat un asa-zis Logan nou. Si, stati calmi fratilor ca taticii si cei care nu vor sa riste o suma mare de bani o sa-si cumpere in continuare masini noi cu tot cu taxa lor! Saptamana trecuta subsemnatul colinda prin Autovit si am vazut, mirosit si scarbit eterna smenarie damboviteana care a fost atinsa in inima de taxa Tariceanu. Samsarii ( aici putem sa citim tiganii care masluiesc masinile si baietii frumosi cu lant de 3 kile la gat) au fost atinsi cel mai mult de taxa, si pentru aceasta putem sa le transmitem ca vrajeala cu masinile din Germania aduse de ei este fumata.
Fratilor mergeti in tara lui BMW si cumparati un BMW de origine care a rulat cum se cuvine si dupa aceea puteti sa-l inscrieti singuri in Bulgaria. Este simplu si facil. Filmuletul care putei sa-l vedeti o sa va arate toate tipurile de samsari romanesti, din Arad- patria jmecheriilor auto prin anii 90, Oradea si Bucuresti.