Se pare ca Suzuki Across are mari probleme la capitolul vanzari pentru simplul fapt ca japonezii nu reusesc sa vanda aceasta masina cu un pret competitiv in Europa.
Tehnic, gama Across este un RAV4 PHEV de la Toyota cu un pret de vanzare de peste 52.000 euro, iar pentru doar 49.800 euro poti sa-ti cumperi tot din Romania un BMW X1 xDrive30e mult mai performant.
De fapt, Suzuki Across asemenea lui RAV4 au sub capota un L4 de 2.5 litri care ofera doar 185 de CP si 227 CP, in timp ce BMW are chiar un motor mai mic cu 3 cilindri turbo de 136 CP insa cu un cuplu mai mare de 230 Nm.
Motoarele electrice ale lui BMW ofera in total o putere maxima de 326 CP si 477 Nm, in timp ce Suzuki Across cu un motor cu 4 cilindri de 2.5 litri poate sa afiseze doar 306 CP si 270 Nm, adica cuplul motor al unui vechi 1.5 dCi de la Dacia din generatia Euro 5.
X1 PHEV este mai puternic, mai spatios, mai rapid are o baterie mai mare si dispune de o transmisie secventiala cu 7 trepte plus un pret de vanzare cu 3.000 euro mai mic decat acest Suzuki.
Si in final, trebuie spus ca BMW X1 este o masina premium fata de gama de volum a celor de la Suzuki, iar pentru cei care vor sa faca o economie si mai mare BMW ofera si un X1 e cu o putere mai mica de 245 CP X1 xDrive25e care se vinde cu un pret cu 5.000 euro mic decat cel al lui Suzuki Across 2022.
nu se compara mere cu pere BMW suv compact cu un suv mediu … în teren se vede diferența…
Nu e ok comparatia,
X1 e din alta gama fata de Rav4
Din contra, sunt exact in aceelasi segment si clasa!
Ai comparat un hibrid full cu un BMW chel ești f bun
Se pare ca nu prea citesti in romana corespunzator! Mai cauta sa vezi ce inseamna litera e la BMW!
Plug in sunt ambele, dar Suzuki este full ca dotări standard fiind, pe când BMW este chel la acele prețuri menționate de către tine. Pune-i măcar niște jante de doamne ajută, să vezi cum s-au schimbat treburile. Litera e la BMW nu-ți bagă dotări in traistă moka. Atâta lucru puteai deduce din comentariul colegului de mai sus. Slab oricum.
Nu se vinde in România că românul e țăran!B_am_ve-ul e beamv nu Suzuki!Compari un motor de 1.3 cu unul de 2.5 aspirat aproape indestructibil si cu tradiție?Amator! Să nu mai spunem că mașinile nu sunt făcute pentru același tip de clienți.
Bravo👏👏👏👏👏
Respect suzuki net superior lui bmw bayerische Müllwagen
Eu personal am avut un g30 530xd luat nou pina la 95000 km nu ma dat pe spate ma așteptam la o mașină chiar premium de la cei de la bmw dar dezamăgire totala, direcție ușoară deloc potrivita unui bmw suspensie standard, jante de 17″ fără ambiental de asemenea calibru și un preț de 75000€ fără multe dotări pt o asa masina
Am schimbat cu un Across și sunt foarte mulțumit fiabilitate maxima în oraș și în afara în limita bunului simț dotări la care la un bmw doar visezi.
Compari o mașină cu 3 cilindri cu una in 4 sau chiar 6. Nu știu exact câți cilindri sunt pe Suzuki 2,5 l. O mașină cu 3 cilindri turbo e că un bărbat căreia îi dau Viagra sa i se scoale.
Verifica și autonomia pe electric la Suzuki comparativ cu cea de la BMW și discutam după. Plus, modul de tracțiune 4×4, care este perfect la Suzuki. Plus, faci o greșeală maxima, în sensul ca Suzuki Across este de fapt o Toyota RAV 4, plug în hibrid, doar partea frontala și sigla este de la Suzuki. Sa vede ca nu prea te-ai documentat! 😀
Noi spunem sa incerci sa vezi in realitate si un BMW si dupa aia vorbim! Calitatea materialelor de la Suzuki ramane low-cost si toata lumea stie asta! Plus ca un X1 PHEV va avea peste 10 ani o valoare de revanzare dubla fata de un Suzuki……mai ales ca este si mai scump la achizitie comparativ cu un BMW!