Italienii de la Maserati au zilele numarate pentru ca Stellantis a anuntat ca urmeaza sa inchida marcile care nu sunt profitabile.
Si aici intra in discutii marcile Maserati, Fiat si DS care nu se ridica la nivelul vanzarilor preconizate pentru anul in curs.
Visul masinilor electrice Stellantis este si el unul care nu are sanse sa reusita, iar un Maserati electric nu ramane decat o masina de show-room.
Maserati vinde din ce in ce mai putine masini pentru ca aceste modele au preturi din ce in ce mai mari, iar fiabilitatea masinilor italiene este mult sub cea oferita in urma cu 10 ani, adica clientii nu mai vor sa-si cumpere acest brand.
Reducerea profitului Stellantis urmeaza sa duca la reduceri de costuri serioase in lunile care urmeaza, insa si de o scadere a preturilor pentru masinile care sunt de volum pentru a pastra cota de piata in Europa.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI