Stellantis a anuntat astazi ca nu mai reconfigureaza fabrica Termoli in una care sa produca baterii pentru masinile electrice pentru ca acesta nu mai sunt de viitor, in locul lor urmand sa fie produse cutii de viteze cu dublu ambreiaj electrificate.
Este vorba de cutia Punch 6DCT cu motorul electric de 28 CP si 55 Nm integrat, cutie care echipeaza de anul trecut toate masinile Stellantis Hybrid cu puteri mai mici de 150 CP, adica aceasta este cea mai produsa cutie electrificata a grupului in Europa.
In aceeasi uzina urmeaza sa fie produsa si cutia e-DSC7 care integreaza un motor electric de peste 100 CP si 300 de Nm disponibil pe versiunile PHEV.
De asemenea, Stellantis a declarat luni că va crește nivelurile de producție pentru componentele cheie necesare pentru a susține creșterea producției eDCT la fabricile sale din Sint Truiden, Belgia, și Metz.
Stellantis a adăugat că va instala, de asemenea, o nouă linie de asamblare pentru aceste componente la Metz.
In prezent la Termoli se produce motorul 1.0 FireFly care echipeaza modelele Fiat si Jeep, in locul sau urmand sa fie montate motoare Peugeot si Citroen pe toate masinile Fiat si Jeep europene.