Exemplul cel mai bun este cel prezentat de ProTV in urma cu cateva zile cand o soferita a platit peste 22.000 euro pentru o Skoda Kamiq cu motorul 1.0 TSI si cutie manuala.
In doar 1 an si jumatate masina a stat in service patru luni, iar acum soferita dupa ce a facut scandal prin presa a primit banii inapoi pe masina.
Vinovati sunt dealerii Skoda din Bucuresti, insa si importatorul Porsche Romania care dovedesc o indiferenta fata de clientul care plateste bani.
In Austria de unde vine Porsche AG, clientii sunt serviti cu amabilitate, masinile fiind reparate fara discutii.
ANPC dovedeste in aceste situatii ca este o institutie impontenta pentru simplul fapt ca si statul roman are masini cumparate de la aceelasi importator, maisni care trebuie sa primeasca un tratament preferential.
Marca Skoda a pierdut atat de multi clienti in Romania, incat sunt voci care spun ca atat Skoda cat si Seat sau VW sunt marci care vor disparea de pe piata de aici!
Vanzarile sunt atat de slabe incat dealerii nu vor avea bani sa plateasca utilitatiile sau angajatii in perioada urmatoare!
AUTOLATEST ATRAGEA ATENTIA IN 2020!
Colegii de la Atelierul de Detaling au reusit sa arate astazi un video in care sunt aratate adevaratele probleme tehnice despre care presa auto “de casa” a celor de la Porsche Romani, Brady Auto sau Avia Motors nu vor sa spuna nimic.
Adevarul crunt este ca Mihai ne arata clar cum se prezinta mult laudata Skoda Kamiq 2020 care a avut un pret de achizitie de peste 23.000 euro, masina care in realitate are o calitate de fabricatie si o calitate a asamblarii extrem de slaba.
Sa fie aceasta cea mai proasta masina Skoda NOUA? Probleme reale cu Skoda Kamiq 2020
Așa este. Pana și noua ne-au cerut pana acum păreri despre bateriile de pe aceasta Skoda peste 20 de clienți in mai puțin de un an și toate mașini noi. E ceva forte putred cu aceste mașini. Păcat de brand.
Singura mașina care mai merita era Citigo IV, dar după ce a fost un succes, a fost scoasă fără explicații de pe piață
Eu am o Kodiak și merge excelent!
Pai daca nu te lauzi tu
Asa va trebuie daca va luati rable de saraci de la VAG. VAG n-a avut niciodata calitate, asta e un mit prost lansat de catre saracii care se taraiau cu 1.9 TDI. Ii mai auzi pe cate unii: “Cu 1.9 TDI qm mers 300.000!”. Pe bune? Eu ce sa mai zic, cu o Alfa Romeo 145 1.6 benzina, cu 1.120.000 km fara sa umblu in motor?
Cred ca tu ești ăla sărac dacă ai o alfa 145 cu peste 1.000.000 de km, nu oamenii care își cumpara mașini noi. Gândește puțin :)))))
Sunt la a doua Skoda și următoarea mașina tot Skoda o sa fie. Cand oprești la semafor sa te uiți în jur si sa îmi spui cate Alfa Romeo vezi. Daca erau așa fiabile și bune le vedeai peste tot, la fel cum vezi mașinile din grupul VAG. Îți mulțumim oricum pentru sfaturi. La fel și băieților ăștia de la ” Atelierul de Detailing ” , specialiști în probleme tehnice.
Nu mai generaliza.Lasa-ma cu Alfa ta,cred ca esti unicat in Romania.
👍
Toyota … sunt mașini … C-HR , am eu și sunt extrem de mulțumit
Faptul ca un om apreciaza o masina buna de care ii pare rau sa se desparta si dupa 1.200.000 km nu-l transforma automat in sarac. Sa nu mai vorbim de “bogatii” aia imprumutati pe 10 vieti ” ca sa dea bine” in fata celorlalti. Stiu, in secolul masinilor si trotinetelor electrice e greu de crezut ca mai sunt si “dinozauri” care apreciaza calitatea.
Robert, italiano vero…puti de babalau ce esti.
Am Karoq _Style , dsg 150 CP , de aproape 1an, 10000km, merge ceas .
Înainte am avut o Octavia 2007 care am cumpărat-o în 2014 și am vândut-o anul trecut. Mulțumit de Skoda !
Nu compara 1.0 TSI cu 1.5 TSI!
40000 km cu Octavia 1.0 tsi si nicio problema pana acum 👊🏻 Cel mai reusit motor in 3 cilindri e cel de la VAG.
Numai mușchi pe aici….😁