Producătorul auto ceh este încă din 2004 partenerul oficial, partenerul auto oficial şi sponsorul Tricoului Alb al Tour de France.
“Al treilea cel mai mare eveniment sportiv din lume reprezintă o ocazie excelentă pentru a prezenta audienţei globale marca şi modelele noastre,” declară Werner Eichhorn, membru al Consiliului de Administraţie Skoda, responsabil pentru Distribuţie şi Marketing.
Numai la Tour de France 2013, circa 12 milioane de fani ai ciclismului şi-au încurajat favoriţii de-a lungul rutei, însoţiţi de 1,4 miliarde de telespectatori.Utilizarea automobilelor Skoda a jucat dintotdeauna un important rol al sponsorizării Tour de France. An de an, peste 200 de maşini Skoda călătoresc 2,8 milioane de kilometri în timpul evenimentului ciclist numărul unu din Franţa.
În ultimii zece ani a fost parcursă o distanţă de circa 28 milioane de kilometri, Skoda dovedindu-şi astfel fiabilitatea. În toată această perioadă nicio singură maşină nu a fost nevoită să-şi întrerupă drumul din cauza unei defecţiuni tehnice.