Chinezii de la BYD vor avea de suferit in Europa pentru ca trebuie sa plateasca taxe foarte mari de import, insa putini considera masinile PHEV produse de BYD.
Acestea sunt fara discutii cele mai performante din lume, tehnologia BYD DM-i fiind superioara chiar si celei de la Toyota in ciuda imaginii pe piata.
Un model de baza BYD Qin L care se vinde in China cu 15.000 de dolari, are sub capota tehnologia BYD DM-i care reprezinta de fapt un motor pe benzina cu 4 cilindri de 1.5 litri aspirat extrem de eficient si o transmisie electrificata de 120 CP.
Motorul pe benzina are 99 CP si 140 Nm, iar cel electric 160 CP si 250 Nm, ambele permitand masinii sa atinga 100 de km/h in doar 7.9 secunde.
BYD ofera standard pe aceasta masina o baterie Blade de 10 kwh si un rezervor de 65 litri de benzina, in urma testelor pe autostrada masina parcurgand 80 km in modul electric si 1.400 pe benzina, adica un total de 1.500 km fara a merge super economic.
Jurnalistii auto chinezi au mers cu viteze extrem de mici si fara AC-ul activat si au parcurs 2.000 de km, insa in practica o autonomie de 1.500 km este mai mult decat suficienta pentru un PHEV modern.
Masinile BYD cu sistemul BYD DM-i vin in Europa si vor da mari batai de cap celor de la Toyota, Renault si VW pentru ca in prezent Europa si Japonia nu are nici o masina capabila a concura BYD.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI