Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Sistemele de atentionare obligatorii GSR2 ( Global Safety Regulation Nr. 2) vor face viata soferilor din Romania un adevarat calvar

Incepand cu aceasta luna toate masinile noi vandute in UE trebuie sa fie echipate cu noile sisteme de siguranta GSR2 (n.r. Global Safety Regulation Nr. 2), sisteme obligatorii pe toate masinile indiferent de marca sau pret.

GSR2 ( Global Safety Regulation Nr. 2), probleme citit indicatoare GSR2 ( Global Safety Regulation Nr. 2), atentionare, cum inchid atentionare, cum anulez sunete GSR2 ( Global Safety Regulation Nr. 2), autolatest GSR2 ( Global Safety Regulation Nr. 2)

Toate bune si frumoase, insa de cateva saptamani testam masini noi are au aceste sisteme GSR2 (n.r. Global Safety Regulation Nr. 2) deja integrate si putem spune ca sunt AGASANTE pentru un sofer in viata de zi cu zi.

Noi vorbim de piata din Romania unde sistemele de atentionare GSR2 la depasirea vitezei maxime devin un adevarat calvar pentru ca infrastructura din Romania este deficitara.

Un exemplu clar este cel al unei sosele de sector din Bucuresti care are o limitare de 10 km/h in zona unei scoli, insa pe aceasta strada nu exista un al doilea indicator care sa ne arate ca nu mai esti pe o portiune cu limitate, si tu mergi cu 50 de km/h cat este legal si sistemul GSR2 (n.r. Global Safety Regulation Nr. 2) nu te lasa sa conduci pentru ca “tipa” la tine tot timpul ca mergi prea tare.

GSR2 ( Global Safety Regulation Nr. 2), probleme citit indicatoare GSR2 ( Global Safety Regulation Nr. 2), atentionare, cum inchid atentionare, cum anulez sunete GSR2 ( Global Safety Regulation Nr. 2), autolatest GSR2 ( Global Safety Regulation Nr. 2)

Aceeasi situatie se regaseste si pe alte drmuri nationale unde camera citeste in localitate o limitare la 30 de km/h, insa aceeasi camera nu vede indicatorul ca se termina restrictia pentru ca nu este fizic pe sosea si sistemul GSR2 (n.r. Global Safety Regulation Nr. 2) “tipa” la tine pentru urmatorii 20 de km ca mergi prea tare chiar daca tu esti deja iesit din localitate.

GSR2 ( Global Safety Regulation Nr. 2), probleme citit indicatoare GSR2 ( Global Safety Regulation Nr. 2), atentionare, cum inchid atentionare, cum anulez sunete GSR2 ( Global Safety Regulation Nr. 2), autolatest GSR2 ( Global Safety Regulation Nr. 2)

Cea mai mare problema a noilor sisteme GSR2 (n.r. Global Safety Regulation Nr. 2) este ca NU POATE SA FIE DEZACTIVATA de catre sofer, singura solutie fiind anularea difuzorului ( daca este posibil) sau chiar acoperirea camerei montate pe parbriz chiar daca masina nu mai are functionali senzorii de lumina sau cel de ploaie.

GSR2 ( Global Safety Regulation Nr. 2), probleme citit indicatoare GSR2 ( Global Safety Regulation Nr. 2), atentionare, cum inchid atentionare, cum anulez sunete GSR2 ( Global Safety Regulation Nr. 2), autolatest GSR2 ( Global Safety Regulation Nr. 2)

CE INSEAMNA GSR2?

Si daca inca nu cunosti care sunt modificarile aduse masinilor noi trebuie sa enumeram noile sisteme:

-înregistrator de date (pentru caz de accident);

-posibilitate de instalare a dispozitivului de antidemaraj etilometric (pentru a evita conducerea sub influenţa alcoolului);

-sistem de recunoaştere a panourilor de semnalizare rutieră, cu alertă pentru depăşirea vitezei legale;

-alertă la schimbarea benzii de circulaţie;

-asistenţă la menţinerea benzii de circulaţie;

-sistem de supraveghere a atenţiei şoferului;

-asistenţă la parcarea cu spatele;

-senzori de lumină şi de ploaie: frânare automată de urgenţă cu funcţie de detectare a pietonilor şi bicicliştilor;

-semnalizarea frânării de urgenţă.

GSR2 ( Global Safety Regulation Nr. 2), probleme citit indicatoare GSR2 ( Global Safety Regulation Nr. 2), atentionare, cum inchid atentionare, cum anulez sunete GSR2 ( Global Safety Regulation Nr. 2), autolatest GSR2 ( Global Safety Regulation Nr. 2)

Nu contestam ca aceste sisteme obligatorii GSR2 sunt benefice pentru cei care merg regulamentar in tarile civilizate cu infrastructura bine pusa la punct, insa in Romania aceste sisteme vor face viata soferilor un adevarat calvar pentru ca acesta urmeaza sa fie distras sonor la fiecare km cu sunete enervante de atentionare.

GSR2 dacia, sandero GSR2, logan GSR2, modificari GSR2 dacia, radar GSR2, senzori GSR2, camera video GSR2, autolatest

PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI

Autolatest Patreon, doneaza pentru autolast, presa auto independenta autolatest, patreon testeauto

s

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

1 COMMENT

  1. De vreo 3 ani experimentez avertizările și nu le găsesc agasente. Problema în cazul nostru e cauzată de administratorii drumurilor. Nu se poate să lași o limitare de viteză fără s-o termini undeva. Juridic, întregul tronson de drum rămâne sub incidența limitatorului de viteză… neterminat. :

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente