Si rusii au avut Lastun-ul lor! Lada 1111 OKA/ Kamaz 1111 au fost evident un esec

Articole Interesante

Putini stiu ca spre sfarsitul vietii partidului comunist din Rusia indistria sovietica a dorit sa dea nastere unei masini populare care sa fie ieftina si pentru toti.

Evident in comunism toti insemna de fapt 20% din populatie pentru ca, comunismul promova fortat mersul cu mijloacele de transport in comun fie ca ele se numeau tramvai, autobuz, tren sau avion usor.

Lada 1111 OKA/ Kamaz 1111, test drive , motor Lada 1111 OKA/ Kamaz 1111, pret, interior, lastunul rusilor, imagini Lada 1111 OKA/ Kamaz 1111

Pentru a da omului sovietic o satisfactie ca are o masina inginerii de la AutoVaz ( Lada) au dezvoltat in 1988 cea mai mica masina sovietica.

Aceasta avea sa fie numita Lada 1111 Oka si construita si sub numele de Kamaz 1111 in uzinele producatorului de camioane si tanchete pentru armata rosie.

Lada 1111 OKA/ Kamaz 1111, test drive , motor Lada 1111 OKA/ Kamaz 1111, pret, interior, lastunul rusilor, imagini Lada 1111 OKA/ Kamaz 1111

Modelul Oka dispunea de un motor cu 2 cilindri, 2 supape pe cilindru si o distributie pe curea. Puterea de maxim 35 CP era suficienta pentru masina de 600 kg cu doar trei viteze.

Lada 1111 OKA/ Kamaz 1111, test drive , motor Lada 1111 OKA/ Kamaz 1111, pret, interior, lastunul rusilor, imagini Lada 1111 OKA/ Kamaz 1111

Atat Lada 1111 Oka/ Kamaz 1111 cat si Dacia 500/ Lastun au fost proiecte comuniste sortite esecului. Dupa 1991 rusii aveau sa descopere marca Mercedes iar romanii marca VW importata ca masina second hand!

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -

Galerie Foto

Articole Recente