Astfel, unităţile service vor instala dispozitive audio-video sau vor facilita vizualizarea directă a lucrărilor. În cazul în care service-urile nu permit asistarea lucrărilor de câtre client, acesta are posibilitatea să nu plătească.
De asemenea, actul legislativ va permite clienţilor să refuze motivat semnarea devizului şi plata execuţiei în cazul în care prestatorul nu asigură calitatea tehnică a lucrării. Bădulescu susţine că prin contestarea lucrărilor se va ajunge la un blocaj în activitatea service-urilor, dar şi în ceea ce priveşte recepţionarea autovehiculului. “
Această măsură trebuie analizată şi reglementată atent, pentru că, în aceste condiţii, orice client care este nemultumit, chiar şi nefondat, poate să refuze plata lucrărilor. Pe de altă parte, dacă refuză să plătească, beneficiarul lucrării nu poate să ridice automobilul.
În aceste condiţii se vor crea blocaje în ambele părţi, şi în final, neînţelegerile se vor finaliza tot în justiţie”, a declarat Bădulescu, prezent la evenimentul de prezentare a Asociaţiei Naţionale a Societăţilor de Dezmembrare Auto şi Reparaţii. Punctul de vedere al deputatului a fost susţinut şi de reprezentanţii asociaţiei patronale, care mai susţin că instalarea unor dispozitive audio-video în cadrul service-urilor ar reprezenta un efort financiar prea mare.