Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Seful Toyota, Akio Toyoda spune din nou ca viitorul industriei auto nu este electric

Si cand o spune cel mai important om din aceasta industrie trebuie mentionat si in Romania, mai ales acum cand UE vrea sa renunte complet la motoarele termice.

Akio Toyoda conduce cel mai important producator de masini din lume, iar modelele hybrid pe benzina au ajuns sa fie vandute in peste 10 milioane de exemplare doar de la inceputul anului 2022.

Akio Toyoda despre masinile electrice, toyota vs masina ev, toyota merge pe hybrid, prius ybrid 2023, autolatest, testeauto Akio Toyoda

Toyota nu crede in masina electrica pentru ca este imposibil ca aceasta sa inlocuiasca masina pe benzina si diesel, solutia japoneziilor fiind masina Hybrid.

Seful marcii japoneze arata ca exista o temere din partea celor din industria auto sa vorbeasca orice impotriva electrificarii parcului auto, chiar daca acestia cunosc faptul ca este imposibil ca in 2035 sau 2045 sa nu mai circule pe soselele din Europa masini pe benzina sau motorina!

prius 2023, prius phev 2023, lista preturi, test drive, autolatest, probleme prius phev 2023, lansare, drive test, testeauto, consum real

De fapt, Toyota produce de mai bine de 5 ani cea mai ecologica masina din Tokio, taxiul Toyota care merge pe GPL si este propulsat de un motor hybrid, emisiile scazute si amprenta mica cand urmeaza sa fie reciclata face ca aceasta masina sa fie optima si in viitor.

Toyota JPN Taxi este viitorul taximetriei in Japonia! Motorul este Hibrid pe GPL

taxy gpl tokyo

In Bucuresti circula peste 20.000 de masini taxi pe GPL care au o perioada de viata relativ scurta, insa care polueaza mult mai putin ca amprenta de CO2 si NOx plus procesul final de reciclare comparativ cu o masina electrica!

Seful Toyota merge zi de zi cu o Toyota Century GRMN V8 echipata cu un V8 de cinci litri Lexus care este extrem de silentios si care emite mai putine noxe decat o masina electrica atunci cand trebuie sa fie reciclata!

“ People involved in the automotive industry are largely a silent majority. This silent majority is wondering if EVs are really good as the only option, but they think it’s just a fad and therefore they can’t raise their voices ,”

s s

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

13 COMMENTS

  1. Și cei de la Nokia credeau că le știu pe toate doar pentru faptul că aveau o treime din piața mondială. Dacă cei de la Toyota nu-și dau un refresh rapid, vor veni chinezii din urmă și în câțiva ani matură cu ei pe jos.

  2. doar…. cacat… politica dicteaza…. ingineriii sunt obligati sa respecte politicul….. de vreo 70 ani .dupa al 2razboi mondial…..multumesc pt recunoastere…..

    • Hidrogenul e scump, foarte scump de produs. Nu poate fi viitorul decât pentru o perioadă limitată acolo unde încă nu avem baterii – domeniul aeronautic.
      Dar vor veni și acolo în 10-15 ani.

  3. Nenea Akio Toyoda e bandit mare. Una spune, alta face. A prezentat deja vreo 10 modele electrice pe care le vor produce în curând.
    Cred că articolul e vreo traducere a unui articol vechi.

    • Este chiar actual! 🙂 A prezentat 10 masini CONCEPT care nu vor vedea lumina zilei decat in numar mic de imagine! Volumele de aproape 10 milioane de unitati sunt realizate de modele PE BENZINA HYBRID!

  4. Hidrogenul este viitorul. Se fabrica yachturi (vezi yachtul lui Bill Gates), locomotive (Romania va importa 7 trenuri pe hidrogen), excavatoare (cautati pe pagina JCB) dar la automobile se mai gandesc… E clar politica. Ar ingropa marile companii petroliere. Toate parcurile eoliene care se construiesc pe mare si pe uscat pot produce hidrogen pe timpul noptii. Vor accepta realitatea intr-un final chiar daca poate companiile petroliere cumpara patentele si le pun in sertar..

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente