Este vorba de mult promovata GARANTIE AUTOVIT care se aplicat anumitor model chiar de catre samsarul in persoana, samsar care in ochii celor de la Autovit este considerat dealer.
De fapt aceasta asa zisa garantie se pare ca este si contractuala, insa care in realitate este greu de crezut ca poate sa fie si aplicata in mod real. Adica clientul merge de buna credinta la un dealer CU GARANTIE AUTOVIT si achizitioneaza o masina SH cu peste 15 ani vechime sau peste 300.000 de km.
Dealerul samsar ofera serviciul GARANTIE AUTOVIT de minim 3 luni sau 5.000 de km sau 12 luni/15.000 de km, iar daca masina clientului se strica in aceasta perioada masina trebuie REPARATA DE CATRE SAMSARUL DEALER AUTOVIT.
Si daca luam in calcul un caz simplu, un Audi A6 de 15 ani vechime cu peste 300.000 de km si cutie automata care se vinde de catre dealer cu suma de 3.000 euro tva inclus.
Dupa mai bine de 3000 de km se strica cutia de viteze, una clasica ZF 5HP clientul merge la dealer pentru reparatia masinii. O reparatie profesionista a unei transmisii ZF din acea generatie are un pret real de peste 2.5000 euro!
Adica samsarul repara cutia masinii cu 2500 euro, iar el a vandut masina cu 3000 euro?!?! NICI GAND maisna urmand sa ajunga la REMAT HOLDING!
In mod real se pare ca un client cu aceasta garantie trebuie sa ceara banii pe masia dealerului plus plata platformei si a hotelului daca aceasta se strica in afara resedinti! Ca de reparat nici un dealer nu-si permite.
Chiar daca se numeste Tiriac Auto Rulate care vine si el cu garantie masini de peste 10 ani vechime, masini vandute cu 4.000 euro iar un motor sau o transmisie costa in medie peste aceasta suna chiar in unitatile service ale lui Tiriac.
Adica si in acest caz se pare ca cel care a cumparat o maisna cu GARANTIE AUTOVIT urmeaza sa raman cu buza umflata!
ASADAR ATENTIE LA CE FEL DE GARANTIE PRIMESTI LA SAMSARII AUTOVIT CARE IN NICI UN CAZ NU SUNT DEALERI AUTO! EI NU AU NICI MACAR UN ELEVATOR PENTRU A EFECTUA O BANALA REVIZIE!