Atunci au aparut celebrele clapete de admisie care se anuleaza prin montarea unor dopuri realizate de un nea Gheorghe la un strung vechi de Resita. Sai importate din faimoasa China!
Mitul celebrele clapete a aparut in urma cu 10 ani cand multi clienti de BMW N47 si in special N57 au avut probleme cu schimbarea admisiei. Motivul era evident o uzura foarte mare a masinii insa si pentru ca stilul de mers cu un BMW diesel in Romania era unul de turatie mica pentru a avea un consum si mai mic.
Ei bine au aparut celebrele DOPURI DE ADMISIE pentru motoarele BMW care anulau o functie importanta de regenerare a gazelor nearse si care permiteau unui motor Euro 4 sa fie in realitate Euro 2.
Foarte multi fani BMW au ales sa-si monteze aceste improvizatii pentru ca “este mai bine” insa motoarele alea sunt extrem de anemice la turatii joase fix pentru ca nu mai exista acest sistem al admisiei cu clapete variabile!
Singurul care poate te face sa te razgandesti este un echipaj RAR in trafic, care cu siguranta are mari sanse sa descopere si un DPF OFF! Adica talon suspendat plus placute ridicate la fata locului! Adica masina merge la Remat Holding cu platforma!
E81 – 120d / 123d, (02/2006 – 12/2011)
E87 – 118d / 120d / 123d, (01/2006 – 06/2011)
E88 – 120d / 123d, (09/2007 – 10/2013)
E82 – 120d / 123d, (11/2006 – 10/2013)
E90 – 320d, (03/2007 – 09/2008)
E90 LCI – 320d / 320xd, (07/2007 – 03/2010)
E91 – 320d, (02/2007 – 08/2008)
E91 LCI – 320d / 320xd, (07/2007 – 02/2010)
E92 – 320d / 320xd, (06/2005 – 02/2010)
E93 – 320d, (09/2007 – 02/2010)
E60 LCI – 520d, (04/2006 – 12/2009)
E61 – 520d, (04/2006 – 05/2010)
X1 E84 – 20d / 20dx /23dx, (09/2008 – 06/2012)
X3 E83 LCI – 1.8d / 2.0d, (11/2006 – 08/2010)
– e46 330d;
– e90/91/92/93 330d/335d;
– e60/61 525d/530d/535d;
– e38 730d;
– e53 X5 3.0d;
– e83 X3 3.0d