Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Renault Arkana cu motorul de Dacia Duster 1.33 TCe 160 CP RS Line primeste cutia Ford PowerShift

Renault ofera clientilor din Europa o versiune mai puternica a modelului Arkana care din pacate nu este unul de succes pe piata auto din Romania pentru ca este prea scump la achizitie.

Reanult Arkana 1.33 TCe 160 CP RS Line 2022, test drive, drive test, consum mare, probleme cutie renault EDC7, autolatest, testeauto 2022

Acum, in 2022 francezii au ales sa vanda un model Arkana RS Line cu cea mai puternica motorizarea 1.33 TCe gasita si pe gama Dacia Duster.

Pe masina romaneasca motorul are 150 CP, insa pe Arkana clientii primes 10 CP in plus. Asa cum spuneam mai sus, marea problema a lui Renault Arkana 1.33 TCe 160 CP RS Line este pretul de vanzare de peste 31.500 euro, pret pentru care cei de la Kia sau Hyundai ofera SUV-uri mai mari si cu transmisie 4×4.

Reanult Arkana 1.33 TCe 160 CP RS Line 2022, test drive, drive test, consum mare, probleme cutie renault EDC7, autolatest, testeauto 2022

Tehnic, gama Arkana are o singura problema cu transmisia EDC care este una secventiala si care este identica cu cea de la Ford Powershit produsa de Getrag.

Vezi AICI probleme Ford cu aceasta cutie de viteze secventiala Getrag care este utilizata si pe masinile Renault in ultimii 5 ani!

Numele sau este Getrag DPS6 PowerShift si reprezinta de fapt o cutie secventiala cu dublu ambreiaj care oficial ofera o economie tipica unei transmisii manuale si comfortul unei transmisii automate.

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente