Renault ofera clientilor din Europa o versiune mai puternica a modelului Arkana care din pacate nu este unul de succes pe piata auto din Romania pentru ca este prea scump la achizitie.
Acum, in 2022 francezii au ales sa vanda un model Arkana RS Line cu cea mai puternica motorizarea 1.33 TCe gasita si pe gama Dacia Duster.
Pe masina romaneasca motorul are 150 CP, insa pe Arkana clientii primes 10 CP in plus. Asa cum spuneam mai sus, marea problema a lui Renault Arkana 1.33 TCe 160 CP RS Line este pretul de vanzare de peste 31.500 euro, pret pentru care cei de la Kia sau Hyundai ofera SUV-uri mai mari si cu transmisie 4×4.
Tehnic, gama Arkana are o singura problema cu transmisia EDC care este una secventiala si care este identica cu cea de la Ford Powershit produsa de Getrag.
Vezi AICI probleme Ford cu aceasta cutie de viteze secventiala Getrag care este utilizata si pe masinile Renault in ultimii 5 ani!
Numele sau este Getrag DPS6 PowerShift si reprezinta de fapt o cutie secventiala cu dublu ambreiaj care oficial ofera o economie tipica unei transmisii manuale si comfortul unei transmisii automate.