Getrag este unul dintre cei mai blamati fabricanti de transmsiii secventiale din Europa, iar acest lucru se poate vedea cel mai bine la masinile Ford PowerShift, Volvo PowerShift si mai noul intreaga gama Renault.
VEZI CE ZICE OFICIAL RENAULT:
Oficial Renault spune ca aceste transmisii nu au nevoie de schimbul de ulei, insa se pare ca aceasta este de fapt cea mai mare problema a cutiei EDC.
Exemplarul de fata este un superb Renault Talisman Estate care are sub capota o cutie EDC6 6DCT450 de provenienta Getrag cu 6 rapoarte si care este cuplata la un motor diesel 1.6 dCi TwinTurbo.
Echipa Reparatii Cutii Automate a remediat toate problemele cutiei Getrag montata pe acest Talisman, cutie care a avut necesar un kit complet Getrag de ambariaje, kit complet de furci si ulei special Getrag.
Aceeasi cutie 6DCT450 Getrag mai este montata si pe modele ale marcilor Ford, Fiat, Mitsubishi, Range Rover sau Volvo.
Datele cutiei 6DCT 450 arata ca este cutie umeda, adica are ulei si filtre. 6 DC 250 nu are iar datele sunt pe site la Getrag.