Vânzările Peugeot au crescut cu 7,9%, ajungând la 601.000 de exemplare. Creşterea estesusţinută în principal de Peugeot 2008 (+16% sau 99.000 de exemplare) şi Peugeot Partner+8% sau 62.800 de exemplare), ambele clasându-se pe locul 2 în Europa în segmentul lorde clasă.
Modelele 208 şi 308 şi-au continuat trendul ascendent, vânzările urcând cu 15%(+157.800 unităţi) şi respectiv 10% (+119.200 unităţi).
Performanţe remarcabile au fostînregistrate în Italia (+10%), Spania (+12,5%) şi în Olanda (+8,8%).
Rezultatele excelentevor primi un nou impuls în a doua jumătate a anului prin lansarea unor modele noi, precumSUV-urile 2008 şi 3008 sau modelele Peugeot Traveller şi Expert.
Citroën a înregistrat cele mai bune rezultate ale sale din ultimii cinci ani, ajungând la414.000 de autovehicule comercializate, respectiv o creştere de 7,2%.
Rezultatele obţinutese datorează, în principal, succesului înregistrat de Citroën C4 Picasso, liderul segmentuluiMPV în Europa, dar şi reuşitei modelelor C4 Cactus şi C1, care au raportat creşterisemnificative ale vânzărilor în aceeaşi perioadă. De asemenea, Citroën Berlingo şi-aconsolidat poziţia de lider pe piaţa autovehiculelor comerciale uşoare.
Aceste rezultateexcepţionale au permis mărcii Citroën să câştige şi mai mult teren pe pieţele sale cele maiimportante (Marea Britanie, Spania şi Germania).
Evoluţia pozitivă ar trebui să se accelerezeîn a doua jumătate a anului, prin lansarea noilor modele C4 Picasso, Jumpy, SpaceTourer,precum şi a noului C3, care va înlocui din toamnă actualul best-seller al mărcii.