Se pare ca RAR da dovada de incompetenta crasa pentru ca arunca in media un comunicat de presa in care se “plange” ca romanii circula cu masini tip “cazane”, situatie patronata 100% tot de catre RAR.
Si cand spunem asta, nu trebuie sa uitam ca toate statiile de ITP din Romania sunt “controlate” de catre inspectorii RAR, iar toate service-urile auto din Romania sunt autorizate si controlate tot de catre RAR.
Adica, orice masina se gaseste pe sosea se afla in trafic pentru ca nu avem inspectori RAR competenti, toate statiile ITP si majoritatea unitatiilor service fiind “controlate” de aceleasi echipe incompetente de angajati RAR.
Singurele situatii cand un inspector RAR merge in control la un service auto este atunci cand un client face o plangere la ANPC, cei de la RAR fiind obligati de ANPC sa vina in control.
La fel se intampla si in cazul statiilor ITP care sunt private insa, oficial controlate de catre RAR, cei de la statie controland in real time traseul masinilor RAR din fiecare sector in parte in Bucuresti, sau judetel in tara.
VEZI CE ZICE RAR DUPA 6 LUNI DE STAT PRIN BIROURI:
În București și județul Ilfov au fost verificate, în perioada menționată, 2.411 vehicule. Dintre acestea, 79,22% prezentau diferite neconformități tehnice sau legate de acte și 593 (24,60%) prezentau pericol iminent de accident.
Din totalul autovehiculelor oprite, în 18,42% din cazuri s-au constatat deficiențe din sfera poluării, 11,99 % aveau probleme legate de identificare și 4,65% aveau ITP fals, expirat sau anulat.
Mai jos vezi care este conducerea RAR in acest moment: