Se pare ca apropierea lui Viktor Orban de rusii care au atacat si distrus Ucraina, a dus la o politica a Ungariei care departeaza aceasta tara de tot ceea ce inseamana valori europene.
Pe langa asta, se pare ca Ungaria se afla in pragul prapastiei pentru ca nu mai are benzina si motorina, iar MOL a fost deja obligat sa inchida statii de alimentare.
Afisarea unui fular cu harti si vise iredentiste nu a salvat coducerea haotica a Ungariei de recesiune si de lipsa motorinei si a benzinei de la pompe.
Sfatul Autolatest este ca toate statiile de alimentare din Romania sa interzica accesul cetatenilor din Ungaria sa-si “faca plinul” la Petrom, OMV, Lukoil, Rompetrol sau SOCAR, solutie perfect normala daca tinem cont ca si Ungaria a interzis in vara romanilor sa cumpere cu pret mic motorina chiar daca erau in tranzit!
PLAFONAREA PRETULUI A DUS LA ACEASTA PROBLEMA!
ÃŽn Ungaria, un motiv în plus de îngrijoÂrare, care poate crea nervozitate în societate, este insuficienÅ£a carburanÅ£ilor.
Guvernul a plafonat preţurile pentru cumpărătorii unguri, ceea ce a scos din afacere unele benzinării mici. Principalul furnizor, Mol, are probleme cu o rafinărie, iar ceilalţi refuză să mai importe benzină şi motorină pentru că nu mai este rentabil.
De aceea, multe benzinării, chiar şi de la firme mari, au restricţionat vânzările şi limitările devin din ce în ce mai mari şi mai răspândite.
Guvernul abia acum a recunoscut că plafonările de preţuri afectează importurile de carburanţi. Budapesta a asigurat că Ungaria are rezerve strategice, dar a explicat că nu le va aduce pe piaţă decât în caz de urgenţă deoarece altfel ar crea şi mai multă inflaţie.
MOL spune ca ungurii trebuie sa mearga mai putin cu masina pentru ca aceste probleme cu alimentarea statiilor urmeaza sa creasca mai ales dupa 5 decembrie cand intra in vigoare embargo-ul petrolului rusesc in UE!
MOL vs PMB-Ungurii de la MOL Romania au furat Primaria Bucuresti de mai bine de 27 de ani!
