Aceasta stire vine la mult timp dupa ce americanii de la GM au incercat in nenumarate cazuri sa reduca numarul de angajati Opel din Uniunea Europena in urma unui plan amplu de restructurare. Singurele persoane care s-au opus acestei schite de concediere a muncitorilor Opel au fost Cancelarul Germaniei si sindicalistul Klaus Franz.
In acest moment destinul marcii Opel in cadrul General Motors intra complet pe mana celor de la Detroit care anunta restructurari masive datorita salarilor prea mari ale muncitorilor din Germania. Tot pe aceasta linie se afla si situatia a mai multor fabrici Opel care urmeaza sa fie inchise incepand cu anul viitor. Klaus Franz a lucrat la Opel de mai bine de 37 ani, acesta fiind unul dintre promotorii competitie dintre masinile Opel si cele ale rivalilor de la Volkswagen.
Lupta dintre aceste mare a fost pierduta de Opel in urma cu aproape 10 ani cand VW a reusit sa restructureze intreaga gama de automobile din Germania in timp ce Opel a ramas pe locul secund. Gama de modele Opel utilizeaza multe elemente ale grupului General Motors, detaliu care nu reprezinta neaparat un plus in fata clientilor europeni care asteapta pe langa performante de top si o calitate de fabricatie foarte buna. General Motor a anuntat ca marca sa Chevrolet va avea un cuvant tot mai important in Europa, iar singurul perdant in aceasta afacere de “familie” este bineinteles Opel.
Citeste mai multe despre dezvolatarea Chevrolet Europe in defavoarea Opel AICI!