Acestia spun ca in ciuda promovarii serioase din ultimii ani si in special in aceste luni de pandemie, piata auto de masini electrice se afla intr-o scadere continua, respectiv vanzarile nu sunt la nivelul asteptarilor.
Adica vedem cum acum dealerii din Germania au inceput sa ofere chiar si reduceri de 53% fata de pretul de acum cateva luni pentru aceste masini, un exemplu clar fiind cel al lui VW eGolf care se vindea acum cateva luni cu un pret de 31.900 euro iar acum in septemebrie 2020 aceeasi masina cu ZERO KM se vinde cu un pret de 14.919 euro.
Fanii VW vor spune ca este o destocare pentru ca se asteapta noul ID3, insa in realitate aparitia lui ID3 este previzionata pe piata sa apara abia in primavara anului 2021.
Chiar si Tesla a scazut pretul de achizitie al lui Model 3 de la 45.000 euro pana la un nivel de 37.400 euro, adica o scadere a preturilor cu aproape 20%.
Renault vinde noul ZOE R110 cu 16.889 euro in loc de pretul de acum cateva luni de 29.990 euro.
Pe scurt vedem ca piata masinilor electrice este IN IMPAS pentru ca aceste modele inca nu pot concura la capitolul pret/performante/autonomie cu modelele 2020 termice in Europa.