Masina de fata este un Kadjar care urmeaza sa apara in Romania incepand cu prima parte a anului viitor si reprezinta de fapt primul amplu facelift aplicat modelului de succes.
Noua masina are cateva elemente optice schimbate la exterior, marile schimbari fiind la interior unde Renault si in special Mercedes au operat un audit in fabricile Renault pentru a remedia problemele de calitate ale lui Kadjar inainte de facelift.
Cea mai buna motorizare ramane cea de fata, adica un nou 1.3 litri TCe de origine Nissan care ofera o putere maxima de 160 CP si un moment motor de 270 Nm incepand cu o turatie de 1.800 rpm.
Cu aceasta motorizare si transmisia secventiala EDC cu 7 trepte permite masinii sa atinga o viteza maxima de 210 km/h si o repriza de la 0-100 de km/h in doar 9.3 secunde.
Momentan singurul diesel este cel 1.5 BlueDCi de 115 CP care are AdBlue. Anul viitor urmeaza sa apara si noul diesel 1.7 BlueDCI de 150 CP.