Pentru prima data un primar de Sector 6 vrea sa intervina pe Bulevardul Iuliu Maniu, principala intrare in Capitala Romaniei.
In realitate vedem ca in ultimii 20 de ani traficul pe Maniu a fost si este unul catasfrofal pentru ca Primaria Sectorului 6 nu a realizat nici un sens giratoriu in principalele intersectii, traficul fiind blocat si noaptea la semafoare inutile pentru fluidizarea traficului.
Acum insa, Ciucu de la Primaria Sectorului 6 vrea sa anuleze locurile de parcare gratuite in spic de pe Maniu, locuri pe care parcheaza cei care locuiesc in Bucuresti si au automobile cu numere de provinicie.
Din proiectul prezentat vedem ca apare o pista de biciclete extrem de importanta, insa vedem ca dispar locurile de parcare gratuite insa si cele de resedinta care sunt amplasate tot pe acest bulevard insa mai aproape de blocuri.
Locurile de parcare NOI propuse includ parcări pentru persoanele cu dizabilități și stații de încărcare pentru vehicule electrice.
Spațiul liber rămas în urma reconfigurării locurilor de parcare împreună cu alveola dintre stradă și aleea colectoare va fi amenajat cu trotuar și spațiu verde cu plantație de aliniament.
Lucrările se vor realiza din fondurile aprobate cu această destinaţie din bugetul Administraţiei Domeniului Public şi Dezvoltare Urbană Sector 6 şi/sau alte surse de finanţare legal constituite.
Din pacate Primaria Sectorului 6 nu intelege ca trebuie sa cada de comun acord cu Primaria Bucuresti pentru a realiza sensuri giratorii pe intreg traseul bulevardului, solutie deja valabila pentru soferi pe cele mai importante bulevarde din Brasov unde nu prea mai exista semafoare, adica traficul este fluid si poluare este scazuta pentru ca masinile nu stau cu motorul pornit la semafoare!
Așa ceva, Ciucu ce era ? Penele sau usere?
penelepesedeudemere 🙂
Nu este solutie potrivita traficului stabilirea de sensuri giratorii. Mult mai bine ar fi infiintarea unei artere de circulatie fixata pe mijlocul arterei, intre intrarea dinspre autostrada si pana la palatul Cotroceni, la o inaltime de circa 5 metri, care sa fie utilizata exclusiv de auto sub 3.5 tone, cu cate doua benzi de circulatie pe sens, cu un singur pilon de sprijin. Inainte si dupa intersectiile importante sa fie prevazute rampe de urcare si coborare (ar fi nevoie cam de 5-6 astfel de locuri). in acest fel cei care nu au nevoie sa intre in zona rezidentiala pot continua traseul pana la Leu sau invers catre autostrada. De altfel, pe baza acestui principiu se pot rezolva convenabil ambuteiajele de la toate intrarile in Bucuresti.
Sau poti face intreg Maniu drept bulevard cu sens unic cu 6 benzi pe sens si intersectii cu giratorii cum vedem in Brasov!
Iesirea a faci pe Preciziei tot cu sens unic…..adica doua benzi pe sens care sa dea intr-un giratoriu mare!