Acest modele off road veritabil a implinit 60 de ani din momentul aparitiei pe piata, iar pentru a mai putea fi comercializat in Europa a fost echipat cu o noua motorizare Euro 5. Diesel-ul de sub capota britanicului este un diesel de 2.2 litri care dezvolta o putere maxima de 122 CP. Pentru a face fata mediului off road extrem motorul dezvolta puterea maxima la o turatie de maxim 3.500 rpm. Momentul motor al noului agregat semnat PSA si Ford este de 360 Nm.
Gradul de emisii de CO2 a scazut pana la o valoare de 266 g pentru fiecare km. Cutia de viteze este manuala cu 6 rapoarte si permite celui din spatele volanului aceeleasi performante in mediul off road. Gama de caroserii a noului Defender au ramas aceeleasi, respectiv 90 pentru modelul cu trei portiere, 110 pentru versiunea cu 7 locuri si 130 pentru modelul utilitar. Noua motorizare urmeaza sa fie prezenta si pentru clientii din Romania, acum taxa de poluare fiind considerabil redusa.