In ultimele teste din presa auto din Occident se vede cum jurnalistii incep incet sa-si aduca aminte de avantajele masinilor SUV cu motoare diesel, SUV-uri care din pacate nu mai exista in gama pentru Europa.
Insa, VAG a decis ca noul noul Volkswagen Tiguan sa primeasca din nou motorul diesel 2.0 TDI de 150 CP Euro6 care ofera si de aceasta data un raport pret-performante-consum incredibi cand este comparat cu modelele concurente hybrid pe benzina care din pacate sunt SLABE la capitolul performante.
Pe sosea, un SUV de 1.7 tone poate avea un comportament decent cand are sub capota un motor hyrid pe benzina de peste 300 CP sau cand are un motor diesel de ultima generatie extrem de rafinat si de elastic in utilizare, si in realitate majoritatea SUV-urilor moderne au motoare hybrid cu puteri maxime de 220 CP.
Astfel, in urma testelor jurnalistii au fost suprinsi de reprizele de la 80-140 km/h al motorizarii diesel TDI, zona unde nici o alta motorizare nu poate face o figura mai buna decat cea a unui diesel.
Si in final, acestia spun ca noul Volkswagen Tiguan poate merge fara probleme 900 km cu un plin, si asta fara ca soferul sa conduca economic si cu viteze mici pentru a nu strica media, detaliu deja devenit normal pentru ultimele SUV-uri pe benzina hybrid din prezent.
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI