Acest lucru este demonstrat nu doar de programul BMW EfficientDynamics, dar şi de fiecare proiect al companiei – de la procesul de producţie până la noua gamă de produse de îngrijire a automobilului, „Natural Care”.
Preocuparea pentru o dezvoltare durabilă în fiecare detaliu este motivul pentru care BMW Group ocupă de şase ani consecutiv prima poziţie în „Dow Jones Sustainability Index”. Principiul unei dezvoltări durabile şi al ecologiei sunt cuprinse în ciclului de viaţă al produselor Natural Care – de la alegerea materiei prime şi a surselor de energie regenerabile utilizate în timpul producţiei şi utilizarea lor în condiţii de siguranţă şi până la reciclarea ambalajelor.
Produsele de îngrijire Natural Care conţin în cea mai mare parte materiale naturale precum tenside şi alcool biologic din sfeclă de zahăr, ceară de caraban şi ulei de in.
Aceste ingrediente inovative sporesc eficienţa produselor, fiind în acelaşi timp mai sigure. De exemplu, toate produsele Natural Care conţin un ingredient cu gust amar pentru a împiedica copii să-l consume. În plus, gama Natural Care a fost testată dermatologic demonstrând că nu este periculoasă pentru sănătate sau mediul înconjurător. Aromele şi emulsiile de îngrijire utilizare sunt atât de delicate încât sunt folosite şi în producerea cosmeticelor. Noua gamă de îngrijire este compusă din şase produse: şampon auto, lustruire auto, ceară auto, soluţie de curăţare a sticlei, concentrat de curăţare a geamurilor, soluţie pentru curăţare interioară. Pentru gama de produse Natural Care, BMW surprinde încă odată şi prin design-ul inovativ, motiv pentru care produsele au câştigat două premii internaţionale pentru design: iF Design Award 2010 (premiu pentru design-ul produsului) şi Good Design Award.