Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

PREMIERA-Iata noul Maserati GranCabrio Sport 2011

Acest lucru se datoreaza unor modificari semnificative: dinamica generala imbunatatita, mai multi cai putere, un motor mai eficient si mai receptiv, un schimbator de viteze optimizat.

Dupa ce a uimit lumea auto prin lansarea modelului GranCabrio la Salonul Auto de la Frankfurt, cu prilejul Salonului Auto de la Geneva 2011, Maserati planuieste sa ridice decapotabila din gama la un cu totul alt nivel de performanta si manevrabilitate prezentand noul GranCabrio Sport.

Conceput pentru a se alatura modelelor sport deja consacrate, GranTurismo S si Quattroporte Sport GT S, noul GranCabrio Sport este dotat cu o versiune mai puternica si mai eficienta a motorului V8 Maserati de 4.7 litri si cu o cutie de viteze ZF cu transmisie automata in 6 trepte. Acest motor atinge performante incantatoare cu 450 cai putere, 510Nm cuplu maxim si o viteza maxima de 285 Km/ora. Programul de reducere a frictiunii de la Maserati face ca motorul de pe GranCabrio Sport sa fie mult mai reactiv la cea mai mica manevra a soferului, reusind sa reduca in acelasi timp consumul de carburant cu 6%.

Soft-ul MC Auto Shift ce echipeaza transmisia in 6 trepte a noului GranCabrio Sport este menit sa optimizeze timpii de reactie ai cutiei de viteze. Acesta a fost dezvoltat special pentru modelul GranCabrio Sport si are la origine transmisia de pe Quattroporte Sport GT S. Manevrabilitatea nu a fost neglijata, aceasta fiind imbunatatita atat prin adaptarea discurilor de frana cat si prin upgradarea sistemul Skyhook active suspension pentru un comportament sportiv.

In ceea ce priveste designul exterior, Maserati GranCabrio Sport este caracterizat de un aspect mai dinamic, mai sportiv. La prima vedere, partea frontala este cea care atrage atentia prin grila neagra, tridentul cu acente rosii si farurile negre cu contur alb.

Odata cu lansarea noului GranCabrio, Maserati prezinta si o noua culoare pentru exterior: Rosso Trionfale, inspirata de rosul traditional italian, folosit pe modelele Maserati de competitie in anii 1950 – in 1957 Juan Manuel Fangio a castigat cel de al-V-lea sau Titlu Mondial la Formula 1 la volanul unui Maserati 250F rosu.

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente