Acestea sunt evident modelele Mercedes GL si masivul Range Rover. Ambele masini sunt echipate cu motorizari extrem de puternice insa nu si foarte economice.
Pentru fanii Mercedes GL trebuie sa spunem ca viitoarea generatie va avea o platforma tehnica imprumutata de la modelul recent lansat Mercedes ML 2011, detaliu care anunta o scadere considerabila a greutatii la gol. De partea cealalta Land Rover pregateste un Range Rover 2013 care are conform surselor o greutate cu pana la 300 de km mai putin decat cea a modelului actual. Chiar si asa, viitorul Range Rover ar putea sa cantaresca la gol peste 2.5 tone.
Sub capota ambele masini urmeaza sa fie echipat atat cu motorizari diesel de trei litri in configuratie V6 cat si cu unitati V8 bi-turbo diesel de peste 350 CP. Aceste motorizari urmeaza sa dezvolte un moment motor care depaseste grantia a 800 de nm. Singurul lucru cert este ca atat Mercedes GL cat si viitorul Range Rover vor avea preturi de achizitie extrem de mari, asemenea masivitatii exterioare.