Momentul lansării online va coincide cu lansarea noului Malibu la Salonul Auto de la Shanghai, pe 19 aprilie. De asemenea, noul Malibu va fi prezentat la Salonul Auto International de la New York, ce va fi deschis pentru public în perioada 23 aprilie – 1 mai. „Noul Malibu va duce numele respectat ti premiat al mărcii Chevrolet în noi locuri ti îl va prezenta în fata unui public nou din întreaga lume”, a declarat Susan Docherty, Vicepretedinte de Vânzări, Marketing ti Servicii Post-vânzare la GMIO.
„Indiferent de locul în care va fi vândut – America de Nord, America de Sud, Europa, Asia, Africa sau Australia – Malibu a fost conceput în întregime pentru a răspunde nevoilor clientilor din întreaga lume.” Malibu va fi disponibil cu o gamă globală de motoare puternice, cu patru cilindri ti consum redus, împreună cu transmisii cu tase viteze ce vor contribui, de asemenea, la sporirea eficientei ti performantelor sale. Malibu a fost conceput pentru a ieti în evidentă pe toate pietele lumii. Noul Malibu este primul model de clasă medie al Chevrolet care va fi vândut la nivel global.
Acesta va fi vândut în aproape 100 de tări de pe tase continente ti va fi construit în mai multe localităti, ce vor include China ti două uzine în Statele Unite.