Se pare ca actuala si continua criza din industria auto duce automat la cresterea profitului dealerilor auto chiar daca nu mai au volumelele din anii precedenti.
Pe scurt, vorbim de un boom al vanzarilor de masini SH unde dealerii au inteles ca nu este ok sa mai vanda pretul de vanzare al unei Skoda Octavia cu 20.000 de km la bord, ci sa vanda O RATA LUNARA PENTRU ACEASTA MASINA.
Aceasta politica de vanzari nu este nici leasing clasic, nici leasing operational ci doar o alta forma a cresterii pretului final de achizitie pentru un SH cu foarte multi km la bord.
Un astfel de exemplu este dat de Porsche Finance Group care face parte din Porsche Romania si care a devenit un Weltauto pentru cei care “traiesc sa faca rate”, adica pentru cei care nu vor sa cumpere CASH o masina SH.
Aici vine dealerul care este de fapt o banca si ofera o rata luna clientului, acesta plecand acasa cu o masina SH fara ca aceasta sa fie vanduta cu un pret fix, respectiv peste 12 luni rata putand creste daca intram intr-o noua criza sau un nou razboi, si Skoda aia SH in 2022 de 25.000 euro va ajunge sa fie vanduta in 2023 cu 28.000 euro pentru clientul final.
In aceste situatii recomandarea Autolatest este sa cumparati o masina NOUA chiar si in rate pentru ca vei avea garantia ca dupa doi ani modelul inca este de actualitate, sau chiar CASH pentru ca acolo nu vei mai avea de platit cine stie de rata cu o dobanda ascunsa sau o valoare reziduala de cateva mii de euro peste 3 ani.
Si daca te uiti putin pe piata de masini SH din Germania vei avea socul sa descoperi aceeasi Octavia INSA NOUA cu un pret mai mic de 22.000 euro TVA inclus!