In urma cu ceva vreme germanii de la Porsche au prezentat in premiera detalii tehnice ale noii motorizari boxer care urmeaza echipeze gama Carrera GTS T-Hybrid Euro 7.
Este vorba de un motor nou care are o cilindree crescuta de la trei litri pana la 3.6 litri, motor care primeste de asemenea si noua transmisie electrificata PDK8 care are si ea un motor EV de 54 CP si 150 Nm.
Pentru a corespunde normelor Euro 7 noul motor 9A3B6 dispune doar de o singura turbina hyrid-electrica care reduce emisiile de noxe si greutatea ansamblului pentru ca nu mai are nevoie de o evacuare dubla cu catalizatoare duble ca si pana in prezent.
Sistemul de filtru de particule este integrat in catalizator pentru a face evacuarea mai compacta si mai eficienta.
Puterea maxima dezvoltata este de 534 CP si 610 Nm, iar viteza maxima este de 291 km/h cu transmisia PDK8.
Renuntarea la un 911 full electric este un pas important in pastrarea industriei auto din Germania, iar Porsche recunoaste astfel ca toate masinile sale EV sunt irelevante pentru clientii traditionali daca ofera 911 doar cu motoare pe BENZINA!
PENTRU O PRESA AUTO INDEPENDETA SI OBIECTIVA sustine Autolatest Romania: Donează prin Patreon AICI