De vina sunt motoarele Opel care sunt in discoutie ca ar avea emisii de noxe mult mai mari decat cele declaratate de catre Opel.
Motoarele vizate sunt cele 1.3 Multijet Fiat FPT si motorul de doi litri 2.0 realizat de VM Motori.
Reuters scrie că producătorul cere bani înapoi de la General Motors după ce a descoperit că a fost înşelat în negocieri în legătură cu problemele pe care Opel, fostă subsidiară a constructorului auto american achiziţionată în martie de francezi, le are cu emisiile poluante. PSA ar cere înapoi până la jumătate din preţul de 1,3 miliarde de euro plătit pentru Opel.
La începutul lunii noiembrie, PSA a anunţat că va trebui să transfere pe modelele Opel mai rapid decât a stabilit iniţial tehnologie proprie pentru un consum mai eficient de combustibil. Eforturile sunt necesare pentru a putea fi respectate noile limite ale emisiilor de CO2 impuse de Comisia Europeană începând cu 2020.
In prezent intreaga gama de motoare diesel care echipeaza masinile Opel sunt cele BlueHDI ale PSA.