Pentru al doilea an consecutiv, gama 207 a mărcii Peugeot îşi confirmă poziţia de lider în segmentul B, la nivelul a 27 de ţări europene, cu 433.764 vehicule vândute în 2008, depăşind astfel modele ca Renault Clio II şi III cu 388.381 maşini vândute sau Opel Corsa cu 338.143 maşini vândute.
Cu modele ce acoperă întregul segment B, gama Peugeot 207 deţine locul 3 în competiţia celor mai bine vândute clase de maşini, la nivelul a 27 de ţări europene. Peugeot împarte podiumul cu vehicule aparţinând segmentului M1, clasate pe primele două locuri. Dacă la nivelul clasamentului european modelul 207 se află pe locul trei, în segmentul B acesta deţine titlul de cea mai bine vândută maşină. Segmentul B, care poartă şi denumirea de clasa mică sau compactă, este unul dintre cele mai competitive, cu peste 70 de modele.
Dintre versiunile gamei Peugeot 207 se remarcă modelul 207 SW, lider în segmentul break în anul 2008 la nivelul a 18 ţări europene, precum şi modelul 207 CC care deţine nu numai titlul de cel mai bine vândut coupe cabriolet din clasa B, la nivel european ci şi poziţia de cel mai bine vândut coupe cabriolet la nivelul întregului segment CC. O primă confirmare a succesului gamei Peugeot 207 a venit în primavara anului 2008, la mai puţin de 2 ani de la debutul comercial, când s-a depăşit cifra de 1 milion de unităţi vândute. Gama Peugeot 207 cuprinde 5 versiuni: 207 hatchback în variantele cu 3 sau 5 uşi, 207 CC, 207 SW şi 207 RC şi este fabricată în trei oraşe din Europa: Poissy (Franţa), Trnava (Slovacia) şi Madrid (Spania) Peugeot 207 continuă succesul seriilor legendare 205 şi 206, dovedind de-a lungul timpului o preocupare continuă pentru crearea unui autovehicul în perfectă armonie cu dorinţele clienţilor.