CNAIR si DRDP Bucuresti sunt doua institutii ale statului care, fie trebuie restructurate complet fara nici o angajare decat pe baza de concurs si competente, fie trebuie inchise si realizate alte institutii cu conditia, ca actualii angajati de la CNAIR si DRDP Bucuresti sa nu se mai poata angaja niciodata la stat.
Exemplul de astazi este cel al incompetentei de la Centura Bucuresti, tronsonul de la A1 spre Chiajna, zona unde se circula pe doua benzi pe sens fara marcaje vizibile unde a aparut din senin o pasarela pietonala care ocupa banda 1, si care nu duce nicaieri!
Autolatest a recomandat anularea tuturor trecerilor de pietoni aflate pe Centura Bucuresti si inlocuirea lor cu pasarele cum vedem pe DN1 sau in Ilfov, insa sa FACI O SICANA pe un drum drept cu o pasarela montata pe banda 1 este de-a dreptul prostie crasa.
Specialistii de la CNAIR si DRDP Bucuresti nu au fost in stare sa mute pasarela 1 metru spre calea ferata pentru a nu ocupa o banda de sens.
Mai mult decat atat, incompetentii de la CNAIR si DRDP Bucuresti nu au fost in stare sa realiezeze o pasarela continuata si peste calea ferata, mai ales ca in Militari Residence traiesc peste 40.000 de locuitori.
CNAIR si DRDP Bucuresti sunt doua institutii conduse direct de PSD prin intermediul Ministerului Transporturilor, Sorin Grindeanu, cunoscut de specialisti drept ministrul fara nici un km de autostrada in aproape doi ani la CNAIR.
De asemenea, Politia Rutiera din Ilfov nu a dat nici o amenda administratorului drumului pentru aceasta ineptie arhitecturala marca PSD-PNL, CNAIR-DRDP.
Noua ne place faptul ca la DRDP Bucuresti conducerea institutiei nu are fata, adica nu si-au pus imaginile pe site-ul oficial al companiei.