Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Parcarile auto etajate sunt in pericol de colaps pentru ca masinile moderne sunt prea grele! Cele electrice sunt si mai grele

Se pare ca problema parcarilor etajate din Europa au inceput sa conteze pentru ca, conform brianicilor de la British Parking Association masinile moderne SUNT PREA GRELE.

parcari supraetajate, parcari multiparking bucuresti, parcat etajate suv, acces masina ev parcari etajate, greutate masini moderne,autolatest

Acestia vorbesc despre vechile parcari supraetajate realizate in anii 70 in Marea Britanie, moment in care un Ford Cortina cantarea doar 1.000 de kg la gol.

Acum, in 2023 greutatea medie a unui SUV este de 2 tone, iar daca vorbim de un SUV electric vorbim de o greutate la gol de aproape 2.6 tone la gol.

parcari supraetajate, parcari multiparking bucuresti, parcat etajate suv, acces masina ev parcari etajate, greutate masini moderne,autolatest

British Parking Association arata ca daca mergi la shopping cu un SUV electric de 2.6 tone la gol cu patru persoane la bord masina ta urmeaza sa cantareasca in medie peste 3 tone, iar un SUV diesel sau PHEV va avea o greutate de 2.5 tone!

parcari supraetajate, parcari multiparking bucuresti, parcat etajate suv, acces masina ev parcari etajate, greutate masini moderne,autolatest

Adica, structura de rezistenta a vechilor parcari din UK nu vor face fata daca toate masinile parcate sunt moderne, adica cantaresc la gol 2 tone!

parcari supraetajate, parcari multiparking bucuresti, parcat etajate suv, acces masina ev parcari etajate, greutate masini moderne,autolatest

In Romania nu avem aceasta problema pentru ca aici NU PREA AVEM astfel de parcari, iar cele deja construite dupa anul 2008 au luat in considerare greutatea medie a unui BMW X5 sau a unui Mercedes GLE.

parcari supraetajate, parcari multiparking bucuresti, parcat etajate suv, acces masina ev parcari etajate, greutate masini moderne,autolatest

Articole Interesante

Alte Stiri

1 COMMENT

  1. Întrucât cilindreea nu mai are nici o relevanță, de nu sunt deștepți politicienii să treacă la impozitul pe criterii de dimensiuni? Eu cred că producătorii au luat-o razna cu dimensiunile mașinii, clienții la fel!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente