Hai sa punem aici probleme reale intalnite de fiecare “distins” posesor de Opel Insignia – indiferent de model, motorizare…etc. Vezi ce zic soferii de Opel Insignia: Eu am sa pun pe scurt si daca cineva e interesat pot sa detaliez “problemele” ce le-am avut pana acum: 1. Campanie in care mi-au schimbat senzorii de presiune din roti 2. Campanie in care s-a facut update de soft la ECU si inlocuit BCM 3. Schimbat pe garantie discuri si placute frana spate 4. Eroare filtru DPF – s-a rezolvat prin regenerare fortata 5. Schimbat pe garantie electrovalva O problema rezolvata de mine au fost “greierasii din bord”.
O singura problema nerezolvata inca este un sunet care apare cateodata pe gura de ventilatie – e un sunet metalic ca o pala de ventilator care vibreaza/oscileaza la o frecventa foarte inalta – sunetul este aproape “insesizabil” de “necunoscatori”. Probabil cand am timp am sa desfac torpedoul si am sa ma uit la partea de aer conditionat – de acolo vine (daca pornesc AC-ul dispare instant sunetul). A trecut deja o luna de cand mi-am achizitionat noul Opel Insignia 2.0 CDTI 130CP echipare COSMO. Mentionez ca am mers destul cu ea pe diferite tipuri de strazi, carosabil, umed, denivelat, ninsoare…etc… Ca sa n-o mai iau pe ocolitie, am gasit trei lucruri de reprosat pana acum:
1. Dupa plecare, pana se mai incalzeste motorul, am un zumzet in bord (in fata – as zice in zona stergatoarelor) in momentul in care accelerez care dispare dupa vreo 5-6 minute (probabil dupa ce se incalzeste motorul vibratia scade in intensitate).
2 Directia m-a dezamagit – daca pe traseul pe care-l parcurg apar mici denivelari simt cum masina vireaza, efectiv simt volanul cum vireaza singur spre acele denivelari si ma chinui s-o tin dreapta pe traseu – ASTA PENTRU MINE ESTE INADMISIBIL!
3. Pe portiera soferului sunt amplasate cele 4 butoane pentru actionarea electrica a tuturor celor 4 geamuri. Pe langa faptul ca ar fi trebuit pozitionate mai in fata (adica mai spre board) cand urc in masina si prind portiera nu exista ocazie sa nu deschid din greseala vreun geam. Chiar si in timpul mersului le ating cu cotul sau nu stiu….dracu sa le ia… Ii rog pe toti posesorii de Insignia sa-si spuna pararea legata de directie pentru a ma lamuri si eu….poate mi se pare mie…poate am eu vreo problema la masina…insa deja simt acest lucru a fi suparator si chiar riscant, mi-e frica cand intru pe autostrada sa n-o ia in stanga sau in dreapta. Inainte de Insgnia am avut un Citroen C4 Coupe – directia asistata hidraulic parca era ca unsa, parca anticipa ceea ce vreau sa fac – deci va asigur ca stiu cum este o directie buna.