Într-o scurtă intervenţie, Ion Dedu a arătat că în terminalul de sub pod vor fi tramvaie, respectiv cel puţin două linii de tramvai. “Avem terminal de autobuze cu toate facilităţile pentru personalul de bord, pentru vatman şi pentru şoferi. Pe pod avem staţie de tramvai care va fi direct conectată cu staţia de metrou, cu linia de cale ferată, deci cu cele două staţii de cale ferată, Gara de Nord şi Basarab, iar în partea cealaltăm de asemenea, autobuzul şi tramvaiul de pe Calea Griviţei.
Deci, practic, acesta este cel mai mare punct intermodal pentru transportul public din Bucureşti”, a spus Dedu. La rândul său, Oprescu a anunţat că “de luni circulă toată lumea, mai puţin tramvaiele, care mai au până să le fie dat drumul”.
“Să terminăm cu şina de sus şi cu toate alea şi o să circule şi tramvaiele. Când o să vedem tramvaiele pe aici, atunci e clar că s-a dat drumul la pod”, a spus la un moment dat Oprescu, evitând să dea un termen precis legat de finalizarea generală a lucrărilor de la pod. Edilul a spus, la finalul inspecţiei, că proiectantul podului a cerut încărcarea maximă a acestuia, şi cu tramvaiul.