Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Oficial-Noul Hyundai i30 este comercializat si pentru clientii din Romania

Autovehiculul se evidentiaza prin designul atemporal dominat de grila frontala de tip cascada – noul simbol al gamei, tehnologii avansate si sisteme de propulsie dinamice si eficiente.

„ i30 reprezinta mai mult decat un singur model. Reprezinta o noua generatie, care va evolua intr-o familie de produse unice, unite printr-un design echilibrat si coerent, armonizat pentru fiecare tip de caroserie.

Variantei in cinci usi i se vor alatura o versiune wagon, una fastback si primul model dezvoltat in cadrul diviziei de performanta Hyundai Motor N, care va intra in productie in a doua parte a anului 2017”, a declarat Teodor Brusalis, director executiv Hyundai Auto Romania.

Design si tehnologie

Noul design urmareste limbajul Hyundai, cu linii atent definite, suprafete rafinate si o forma sculpturala a caroseriei. i30 dispune de un aspect sportiv, accentuat de proportii echilibrate si de linia plafonului, care contribuie la stabilitatea autovehiculului. La interior, habitaclul este elegant si spatios, fiind completat de materiale de inalta calitate.

Bordul poate fi echipat optional cu un ecran tactil de 8 inch, care integreaza functii media si de navigatie, permitand conducatorului auto sa ramana conectat la trafic.


Autovehicul beneficiaza de elemente precum Apple CarPlay, Android Auto sau incarcator wireless, pentru facilitarea operatiunilor desfasurate pe telefonul de tip smartphone, in timpul calatoriei. Pentru linistea si siguranta pasagerilor, i30 este dotat cu sistem autonom de franare, pilot automat inteligent, sistem de asistenta la mentinerea benzii de rulare, sistem de avertizare a conducatorului auto, cat si sistem de asistenta pentru faza lunga.

Mai multe optiuni de motorizare

i30 este disponibil pe piata locala in doua versiuni de motorizare pe benzina, echipate standard cu sistem Stop & Go (ISG): 1,4 litri T-GDi, in patru cilindri, care dezvolta 140 CP sau 1,0 T-GDi, in trei cilindri, disponibil cu 120 CP. In plus, este pus la dispozitia clientilor si un propulsor turbo diesel de 1,6 litri, in patru cilindri, care livreaza 136 CP, inregistrand un consum de combustibil de 3.4 l / 100 km.

Posesorii pot alege intre transmisia manuala cu sase rapoarte (6MT) sau cea automata in sapte trepte cu dublu ambreiaj (7DCT).


Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente