Noul propulsor face parte din seria i-DTEC si vine sa reprezinta o solutie la motorul de 2.2 litri care echipeaza in prezent gama Civic si Accord.
Conform japonezilor noul motor este cel mai uşor din categoria sa, având doar 180 kilograme, iar emisiile de CO2 ale unităţii sunt mai mici de 100 de grame pe kilometru, un alt capitol la care japonezii sunt campionii clasei.
Noul motor diesel de 1.6 litri dezvoltă 120 CP la 4.000 rpm şi 300 Nm la 2.000 rpm.
Graţie faptului că este cel mai uşor motor din segmentul său şi cel mai eficient, noul Civic se va mândri cu un avantaj tactic serios în faţa rivalilor din segmentul C.
Asemenea fratiorul sau mai mare distributie este pe lant!
Odată cu noul Civic 1.6 diesel şi prototipul lui CR-V, standul Honda de la Geneva va prezenta şi conceptul NSX. Cei de la Honda au prezentat acelaşi model la Salonul Auto de la Detroit din ianurie, dar exponatul de la Geneva va fi afişat cu sigla Honda, premieră mondială.